Keo heeft een allergische reactie

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

esmoezie schreef:jippie, vanochtend zag Keo er weer helemaal normaal uit :schreeuw: . Zwelling is helemaal weg.
Het biotex-badje ging ook redelijk in een klein, diep bakje. Met natuurlijk vele koekjes :D
Maar het zou 5 minuten moeten iedere keer en dat is hem echt te lang voor Keo. Nou ja, dan maar wat vaker en korter.
wat ik deed met maupie, laten liggen op haar kussen met de poot die in het badje moest eraf zeg maar (moet je wel beetje dik kussen hebbne) en dan ging ik er naast zitten met die bak soda. Dat ging wel goed. Je kan het allicht proberen :)
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
mullermariska
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door mullermariska »

Jeetje wat naar voor Keo! Een dik koppie en een jeukende ontstoken poot :(

Sterkte Keo!!

Iz blijft heel stil staan als ik haar met haar pootje in de soda zette... :? Dus geen tips vanuit hier...
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva

:zwartkopje: Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
:blondkopje: Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
marielle75
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door marielle75 »

Hallo, wat vervelend zeg!
Onze golden retriever had ook last van allergie, alleen aan zijn poten.
De dierenarts vond het niet nodig om het te testen, omdat er zoveel gestest moest worden dan. Maar ik vind het wel wat anders als de kop zo opgezwollen is.
Maar idd. Biotex of soda. Maar omdat onze hond dat ook geen pretje vond kregen we van de dierenarts vetaderm. Is een soort zalf voor brandwonden. Wordt ook voor andere dingen dan brandwonden gebruikt, maar omdat zo'n ontsteking zo branderig voelt,gaven ze dat. Dat hielp erg goed.
Sterkte ermee.
Afbeelding
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Max heeft dit ook eens gehad toen we terug kwamen van een weekendje weg. Net toen de finale WK ging spelen zelfs...

Wij zijn toen naar de dierenarts gegaan en daar kreeg hij een spuitje. De symptomen waren de dag erna in elk geval weg. Wat hij nu precies gedaan heeft, weten we nu nog niet.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Plaats reactie