Dank voor jullie lieve reacties. Inderdaad een verhaal met een traan en een lach. Als je dat koppie achter die tralies zag
Natuurlijk ben ik er zelf niet bij geweest, maar dat filmje is inderdaad wel grappig. Zoals je hem zo ziet tegenstribbelen als hij door de politie wordt mee genomen.
Gelukkig heeft ie ook z'n lieve kanten, Dus lang boos blijven is er niet bij.
EricaM schreef:Ik kan het zelf allemaal ook bijna niet geloven.
Wat nog wel heel leuk is... Ik ben net nog even met Bram gaan wandelen (aan de riem natuurlijk ) naar de plek des onheils. Sta ik daar te kijken duikt Bram opeens met z'n kop naar beneden. En wat denk je... Heeft hij Franks muts te pakken die hij gisteren verloren heeft. Trots als een pauw mee naar huis genomen. Helaas Frank al naar het werk, maar die zal ook weer trots zijn op ons doerakje.
Dit heeft wel iets Erica... maar wat een verhaal.
Ik hoorde het van Linda. Wat is dat schrikken zeg.
Dat engeltje Max genaamd was er wel degelijk.
Sterkte met het verwerken want dit blijft nog wel even in je hoofd spoken denk ik
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka
*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
Nu moet ik zeggen dat als zoiets met Luna zou gebeuren, Joop haar ook gaat redden, die laat haar echt niet achter in dat wak.
Zeker niet als je ziet dat ze het moeilijk heeft.
Dan maar met gevaar voor eigen leven, al besef je dat op zo'n moment niet.
Maar gelukkig is het met beiden ontzettend goed afgelopen.
Zo zie je maar weer......een ongeluk zit in een klein hoekje.
En dat filmpje....Bram die niet echt mee wil.
Maar luna zou zo meelopen, denk ik.
Alhoewel, daar zou ik mij wel eens in kunnen vergissen.
EricaM schreef:Ik kan het zelf allemaal ook bijna niet geloven.
Wat nog wel heel leuk is... Ik ben net nog even met Bram gaan wandelen (aan de riem natuurlijk ) naar de plek des onheils. Sta ik daar te kijken duikt Bram opeens met z'n kop naar beneden. En wat denk je... Heeft hij Franks muts te pakken die hij gisteren verloren heeft. Trots als een pauw mee naar huis genomen. Helaas Frank al naar het werk, maar die zal ook weer trots zijn op ons doerakje.
Wat geweldig, Bram heeft er vast heel veel spijt van
Gelukkig dat 't met Frank alles goed is gekomen.
Het water is vreselijk koud ik heb Indra vorig jaar gelukkig zelf uit het water kunnen krijgen zonder erin te gaan, maar toen was ik al bevroren.
Frank heeft echt geluk gehad, ik weet hoe koud het is...onvoorstelbaar
Pfff gelukkig is alles helemaal goed gekomen. Dit is mijn grootste schrik met dit weer dat de honden het ijs opvliegen. Gelukkig wandel ik aan een plas die ik maar een keer dicht gezien heb door het ijs.
Bram lijkt wel erg veel op zijn vader en Oma!
Groetjes Marijke
31.3.2001 Tinüviel Moriquendi van de Buckiscope
13.6.2006 Precious Give en Take van Sophies Home
26.9.2007 Sallyjo's weather or not
14.9.2008 Greenwood Lodge Miss Phoebe
15.2.2009 Tropical Zanzibar van 't Chielewout
6.10.2005 Precious Neelix van 't Chielewout
01.6.2009 Extremely Cute de L'etang balancet
Nou zeg wat een verhaal...
Gelukkig dat het goed is afgelopen je moet er niet aan denken dat er geen wandelaar in de beurt was.
Ben ook altijd bang voor ijs Cody blijft nu gelukkig bij mij maar dat was een paar jaar geleden wel anders.
Dan zit de schrik er goed in!
Op het filmpje is inderdaad goed te zien dat Bram niet mee wil met de politie...
Rede te meer dat wij onze hond niet loslaten op plaatsen waar ijs ligt, ook al is die van ons geen waterrat... Het blijft altijd gevaarlijk.
Gelukkig is het goed afgelopen!