respect

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

respect

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Ik weet niet goed waar ik dit moet neerzetten, maar ik wil het wel even kwijt. De baas van Roy heeft sinds kort een nieuwe pup, een grote zwitser. Hij heeft ook een grote zwitser van 3 jaar oud. De oudste grote zwitser is een herplaatser. Deze hond is bij zijn originele gezin zwaar mishandeld, ondervoed en verwaarloosd :cry: :evil: . De baas van Roy zit bij een vereniging die honden bij nieuwe gezinnen plaatsen. Deze hond is nu 10 maanden bij de baas van Roy. Hij kwam daar hevig ondervoed en zeer angstig aan. Hij kon geen enkel commando en was voor alles en iedereen bang. Nu, 10 maanden verder, is hij goed doorvoed, kan hij de belangrijkste commando's (zit, lig, blijf, plaats, los, los lopen (zonder lijn), hierkomen enzovoorts) en begint hij het vertrouwen in de mensen langzaam terug te krijgen. Hij vertrouwt zijn baasje en vrouwtje blind. Alleen met vreemde mensen en met mannen gaat het nog moeilijk. Hij doet geen vlieg kwaad, blaft alleen maar en deinst achteruit van angst. Deze hond is nu de derde of vierde herplaatser van deze familie (dit gezin doet dit al jaren en de andere herplaatsers hebben allemaal een zeer hoge leeftijd bereikt). Als ik zou kunnen, zou ik deze mensen een lintje geven! Ik vind het geweldig wat ze doen voor deze honden. Ze geven deze honden een tweede kans en bieden de hond een liefdevol leven aan :bloem: . Sorry voor mijn lange verhaal, maar het moest er even uit :oops:
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Deze mensen verdienen inderdaad heel veel respect,wat goed dat ze die honden weer zo kunnen opvoeden dat ze weer een goed tehuis krijgen. :klasse:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Super zeg!! :D
Greetje

Ongelezen bericht door Greetje »

Het geeft niet dat je je verhaal kwijt moet maar inderdaad deze mensen verdienen een lintje en alle respect die ze kunnen krijgen.
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

Nou helemaal mee eens marjolein! En wat dat lintje betreft: je kunt ze toch op/aanmelden ? Misschien kun je eens googelen hoe dat moet.

Ik bedoel:als Beatrix het niet weet ,kan ze ook geen lintje geven wel?

Wat fijn dat er zulke mensen zijn he.
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
Marinka
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Marinka »

hulde aan deze mensen!!
Tiene
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Tiene »

Van mij ook een dikke respect en een virtuele :bloem:
Your dogs loves you, when No body else does
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

:respect: Geweldig, uit zo'n soort gezin hebben wij Baila gekregen, die hebben haar (ze was pas 4 maanden toen) ook helemaal het vertrouwen in de mensen teruggegeven. :)

Echt toppie dat er zulke mensen bestaan. :D
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Plaats reactie