holland got talent
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
-
Pandora
- Speurneus

Was jij soms ook aan het meezingen?
Tja, je zegt het zelf al... Roeffie is verliefd
dan moet je meeblèren met emo-liederen, dat hoort.
Zo'n co-piloot heb ik trouwens ook, heel irritant
Ik ga dan altijd scènes uit 'Keeping up appearences' naspelen: 'Mind the pedestrian' ... 
Tja, je zegt het zelf al... Roeffie is verliefd
Zo'n co-piloot heb ik trouwens ook, heel irritant
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

-
roef
- Speurneus

.... dearPandora schreef:Was jij soms ook aan het meezingen?![]()
Tja, je zegt het zelf al... Roeffie is verliefddan moet je meeblèren met emo-liederen, dat hoort.
Zo'n co-piloot heb ik trouwens ook, heel irritantIk ga dan altijd scènes uit 'Keeping up appearences' naspelen: 'Mind the pedestrian' ...
wat dan heet ik voortaan hyacint.
ach dan gaat het weer even goed,maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan he
maar liever het commentaar als de stille gebaren,zoals mee remmen en je krampachtig vasthouden aan het handvat boven het portier
alsof ik een gevaar op de weg ben
in de 17 jaar dat ik mijn rijbewijs heb 0 schade en maar 1 boete voor een "snelheids"overtreding van jawel.....4 km per uur
-
Pandora
- Speurneus

Dat heb ik er ook nog eens bijroef schreef:.... dearPandora schreef:Was jij soms ook aan het meezingen?![]()
Tja, je zegt het zelf al... Roeffie is verliefddan moet je meeblèren met emo-liederen, dat hoort.
Zo'n co-piloot heb ik trouwens ook, heel irritantIk ga dan altijd scènes uit 'Keeping up appearences' naspelen: 'Mind the pedestrian' ...
hahaha ja dat heb ik hem ook eens gevraagt: heet je soms richard?
ach dan gaat het weer even goed,maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan he![]()
maar liever het commentaar als de stille gebaren,zoals mee remmen en je krampachtig vasthouden aan het handvat boven het portier![]()
alsof ik een gevaar op de weg ben![]()
in de 17 jaar dat ik mijn rijbewijs heb 0 schade en maar 1 boete voor een "snelheids"overtreding van jawel.....4 km per uur
Zelfs van 'mijn' pubers krijg ik vaak het commentaar: Wat blijf jij rustig, mijn vader had al lang vloekend en toeterend in de auto gezeten!
Dus: Heerlijk om te rijden met alleen de hondjes achterin
Groetjes van Brigitte & Zoo

-
roef
- Speurneus

haha hier rijdt hubbie ook de meeste stukken,vind het best hoor! makkelijk met een feestje want hij is ALTIJD de BOBPandora schreef:Dat heb ik er ook nog eens bijroef schreef:.... dearPandora schreef:Was jij soms ook aan het meezingen?![]()
hahaha ja dat heb ik hem ook eens gevraagt: heet je soms richard?
ach dan gaat het weer even goed,maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan he![]()
maar liever het commentaar als de stille gebaren,zoals mee remmen en je krampachtig vasthouden aan het handvat boven het portier![]()
alsof ik een gevaar op de weg ben![]()
in de 17 jaar dat ik mijn rijbewijs heb 0 schade en maar 1 boete voor een "snelheids"overtreding van jawel.....4 km per uurdus meestal rijdt zij maar want ik schrik me wild als ze ineens een noodrem maakt, dan denk ik echt dat ik iets niet gezien heb terwijl het dan gaat over een auto die een halve kilometer verderop van rechts komt en dus allang weg is als ik daar ben aangekomen
En als ik nu gevaarlijk rijd.....
... nog nooit een aanrijding veroorzaakt, geen schade, 2 boetes in 20 jaar: één voor verkeerd parkeren en één voor 4 km te hard rijden.
Zelfs van 'mijn' pubers krijg ik vaak het commentaar: Wat blijf jij rustig, mijn vader had al lang vloekend en toeterend in de auto gezeten!
Dus: Heerlijk om te rijden met alleen de hondjes achterin
-
mirjamm1
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
tja vroegah......roef schreef:hey hey hey!!! bedoel je dat ik klink als een sireneLien schreef:Hier zingen ze één keer in de maand......als de sirenes gaan![]()
![]()
![]()
![]()
vroegah nog mee gedaan met musicals heur(anetevca)
maar dat was vroegah![]()
Toen zat ik ook nog in een koor
kdenk dat ze me nou nie meer wille hebbuh
groetjes, Lien
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
-
roef
- Speurneus

-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
ach ik heb een nogal levendige fantasie dat scheeltroef schreef:kansloosmarron schreef:ik houd het filmhoekje in de gaten nu hoor, ik wil jullie gezamenlijke geloei wel eens zien en vooral horen natuurlijk
![]()
![]()
LOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIerderLOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
-
roef
- Speurneus

ahjoh onder de douche klink ik nog steeds als anoukLien schreef:tja vroegah......roef schreef:hey hey hey!!! bedoel je dat ik klink als een sireneLien schreef:Hier zingen ze één keer in de maand......als de sirenes gaan![]()
![]()
![]()
![]()
vroegah nog mee gedaan met musicals heur(anetevca)
maar dat was vroegah![]()
Das al zoooo lang geleduh
![]()
Toen zat ik ook nog in een koor![]()
kdenk dat ze me nou nie meer wille hebbuh