Moos!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Merle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Moos!

Ongelezen bericht door Merle »

Hallo allemaal,

Graag wil ik jullie onze lieve kleine dondersteen laten zien! Hij heet Moos, het is een kruising Labrador X Boxer, hij is nu 10 weken oud.
Hij is nu twee weken bij ons en hij doet het geweldig :verliefd1: . Ben al zo aan hem gewend...zou niet meer zonder hem kunnen!
Gister voor het eerst naar de puppycursus, hihi door de hevige wind en alle andere pups....luisterde Moos zo af en toe :D !
Ik heb al veel aan dit forum gehad, door alle onderwerpen! Bedankt daarvoor!
Hoop dat het lukt met de foto's :wink: !

Groetjes Merle

Afbeelding

http://i1181.photobucket.com/albums/x43 ... s_007a.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

:verliefd1: wat een prachtig mixje :verliefd1:
ik heb hier afgelopen zomer een volwassen kruising lab/boxer ontmoet
dat was een prachtige en lieve hond :verliefd1:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat een leuke kruising :D :verliefd1:
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Wat een leukerd :verliefd1:

Mag ik vragen waarom je voor een kruising hebt gekozen?
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Merle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Hi,

Bedankt voor de reacties :) !Tuurlijk mag je dat vragen!
Ik ben al mn leven lang dol op honden! Eindelijk is het nu zover dat er een pup bij ons rondloopt. Ik ben gek op zowel labradors als boxers...! Puur toeval dat we Moos gevonden hebben.
Toen we uiteindelijk besloten hadden om een kleine pup in huis te halen, zijn we gaan zoeken. Ook op sites van Boxer fokkers en Labrador fokkers.
Ik weet dat veel mensen het er niet mee eens zijn (ik in veel gevallen ook niet!), maar we vonden Moos op Marktplaats. We zijn meerdere keren bij hem gaan kijken, het was een gewild 'pretnest', moeder is een mooie gezonde labrador en vader een Boxer van vrienden van de eigenaars. Moos is in huiselijke kring opgevoed, het voelde goed, anders zou ik er niet aan beginnen. De kruising spreekt me erg aan! Leuk hoe mensen reageren, de één herkent de Labrador in hem en een ander vraag toch of het Boxer is :), beide dus!

Groetjes
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

:verliefd1: Wat een scheetje, veel geluk saampjes :D
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
maria1

Ongelezen bericht door maria1 »

Toevallig zag ik vorige week dat er een paar van deze kruisingen werden aangeboden en kon me er niet echt een voorstelling van maken wat het resultaat hiervan dan zou zijn.
Ben ook niet zo voor het kruisen van diverse rassen.
Maaaaaaaaaaaaar, bij het zien van deze foto's :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1:
Wat een lekker ding.
Heel veel plezier en geluk gewenst met jullie puppert
Nienke
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Nienke »

Ik vind het echt een schatje :verliefd1:

Een heel sprekend koppie op de eerste foto... Geweldig hondje..
Heeft hij wel of geen staart? Dat kan je namelijk op de foto niet goed zien..
Jose

Ongelezen bericht door Jose »

Nienke schreef:Ik vind het echt een schatje :verliefd1:

Bij de eerste foto kun je zien, links van het koppie, een puntje van de staart. Als ik het zo goed heb :D

Wat een schatje zeg! Nog nooit van een boxador gehoord! Wel grappig, beide hele leuke en lieve honden, dus het wordt vast een geweldige hond! (is het al) :verliefd1:
Nienke
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Jose schreef:
Nienke schreef:Ik vind het echt een schatje :verliefd1:

Bij de eerste foto kun je zien, links van het koppie, een puntje van de staart. Als ik het zo goed heb :D

Wat een schatje zeg! Nog nooit van een boxador gehoord! Wel grappig, beide hele leuke en lieve honden, dus het wordt vast een geweldige hond! (is het al) :verliefd1:
Dank je.. Idd net naast het oortje zie je een stukje staart.. Zo goed had ik nog niet gekeke :wink:
Merle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Haha hij heeft inderdaad een staart, en wat voor één....een hele enthousiaste staart...ben benieuwd hoe dat later gaat bij de salontafel :wink: ! Denk voortaan mn bezoek plastic bekertjes drinken en een dweil aanbieden :wink: hihi!
In Amerika hebben ze de kruising al een naam gegeven Boxador...tja, klinkt grappig! Ben erg benieuwd hoe Moos wordt als hij 'groot' is!
Nienke
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Merle schreef:Haha hij heeft inderdaad een staart, en wat voor één....een hele enthousiaste staart...ben benieuwd hoe dat later gaat bij de salontafel :wink: ! Denk voortaan mn bezoek plastic bekertjes drinken en een dweil aanbieden :wink: hihi!
In Amerika hebben ze de kruising al een naam gegeven Boxador...tja, klinkt grappig! Ben erg benieuwd hoe Moos wordt als hij 'groot' is!
Hihi dat had ik in het begin bij Jayla ook wel hoor.. En er zijn hier wel eens glazen/kopjes omgegaan..
Nu mag ze gewoon niet achter de salontafel komen als er visite is :wink:
Vaak foto'tjes plaatsen van Moos, ben erg benieuwd hoe hij zich ontwikkeld!!
Anca
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Anca »

Wat een leuke kruising is dat! Ziet er erg lief uit :verliefd1:
Groetjes Anca

Afbeelding
Laura

Ongelezen bericht door Laura »

Super leuk mannetje is Moos (en de naam ook :D)! Ik heb nog nooit een volwassen Boxador gezien, had er wel van gehoord inderdaad.
Ben benieuwd hoe ie is als ie groot is, maar geniet er voor nu maar goed van. Het gaat zoooo snel ;-).
Iefke

Ongelezen bericht door Iefke »

Wat een prachtig puppebeest, super. En marktplaats is niet alleen kommer en kwel, tuurlijk moet je op je hoede zijn, maar ook onze pup die over 4 weken komt hebben we op marktplaats gevonden. Een partikuliere fokker die lid is van de NLV en compleet volgens alle regels een nestje heeft met de moeder van onze pup. Ik heb zelf de NLV gebeld en onze eerste indruk werd 100% door hen bevestigd. Het is zelfs een perfecte combinatie zeiden ze.
Plaats reactie