mijn vrouwtje heeft last van zomerzotheid ofzo hoor,vandaag is ze weer in der ford fiasco naar schokland gesjeest om te lopen,en ja ik moest weer mee natuurlijkFoppe schreef:Tjé Roef, wat heb jij een slecht leven. Ik Foppe heb het toch beter voor elkaar. Om kwart voor acht hoorde ik van de Kleine Beer een staart kwispelen. Dus was het vrouwtje wakker. Nu wilde ik nog even bij haar op bed
, maar er lagen drie beren opgesteld rond dat bed, ik durfde dat dus even niet aan. Om half negen kwam er een dame voor de uitlaat, Grote Beer ging gelukkig ook mee, die dame heeft nl een heel engeh herdur. Volgens de dame ben ik buitengewoon braaf geweest, mijn recall was fantastisch. Die dame bleef nog theedrinken en toen kreeg ik mijn eten. Dat was best wel weer aardig, wat vlees, wat bot oh ja, parelhoen zat erbij. Daar hou jij niet van weet ik uit betrouwbare bron. Na het eten heb ik heel lang op mijn rug in het bia bed kunnen snurken. Alleen riep het vrouwtje af en toe, zachter ik moet bellen
. Daarna moest ik nog een heel stuk naast de scootmobiel lopen, brieven posten. Ik had best wel honger gekregen, maar omdat ik maar eens per dag wat krijg had ik pech. Gelukkig nog een sinaasappel gevonden, die heb ik met schil en al, zo'n trek had ik, opgegeten. Nu ga ik weer lekker slapen, morgen moet ik al om kwart over zes naar het bos
.

hoorde haar iets monkelen over...afmatten dat monster! nou daar kan ze moi nooit mee bedoelen toch?

dus liep ze wéér naar de oude haven en liet ze me daar een paar keer flink de bult op en af rennen

tja had ze even niet op de blubbervindingsreikheid van een labje gerekend,en ik heb me even flink ondergedompeld in de poel aldaar.

ze riep nog iets van NEE fluthond je moet nog met de auto mee

hahahaha ze was net zo rood als haar jack

het commentaar van de werklui aldaar hielp ook al niet mee op het humeur van der

hebbie um geruild voor een zwarte?
ik was dus zeer tevreden met me zelf,tot ze allerlei appeloefeningen met me ging doen

netjes volgen enzo.volgens haar was dat nodig om weer even de puntjes op de I te zetten.
ik was nog nooit zo blij om de auto te zien,ik liet er zelfs mijn bal voor vallen

foppe ik kom wel bij je wonen en neem de 3 beredames wel voor lief dan.
enne veel plezier morgenvroeg he!(ik draai me nog wel een keertje om dan