poep...waar er mee heen?

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
gitte

Ongelezen bericht door gitte »

Als ik met de hond in het veld ben, laat ik het liggen.
Poept ze ergens waar het opgeruimd moet worden gooi ik het in een afvalbakje. Of thuis in de kliko.
Farmill

Ongelezen bericht door Farmill »

Wij hebben een minicontainertje , daar gooien we de zakje poep in, uiteraard buiten en dan als de grote container geleegd wordt gooi ik de hele boel in de container.
Wel in een vuilniszak, zo stinkt mn bak niet zo....
Dushi
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dushi »

Gewoon lekker laten liggen! Wij wandelen alleen maar op plekken waar hondenpoep mag blijven liggen! Bovendien duiken onze honden zo ver mogelijk de bosjes in, dus niemand heeft er last van :wink:
Groetjes van Monique

Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
donna
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door donna »

Donna poept netjes daar waar niemand last van heeft. Zou ze het op de stoep doen dan zou ik het opruimen.
Faye poept nog behoorlijk veel ondanks kvv. Zij poept nog veel in de tuin en daar ruimen wij het op, plastic zakje in de grijze kliko, ene keer met knoop en de andere keer zonder knoop. In het bos laten wij het van Faye ook liggen. Ook zij poept netjes in het groen en niet op de paden.
Bij ons is de proef mislukt met zakjes en bakken. Wel erg jammer dat de jeugd dat hier verstiert.
sandraske

Ongelezen bericht door sandraske »

als Tara niet ergens achterin de bossen poept, ruim ik het netjes op.. Ik gebruik tegenwoordig luierzakjes, lekker groot en met een prettig geurtje dan stinken ze niet zo in de kliko 8)
Plaats reactie