Ik ben er nog nergens eentje tegen gekomen op internet, maar bestaat er ook zoiets als een hondenhuis/hok voor een labrador voor binnen?
Dus van de binnenkant van pluche of een of ander zacht materiaal?
Je ziet ze wel vaker voor kleine hondjes, maar voor een grotere hond kan ik ze maar niet vinden.
zie plaatje voor huis voor een chihuahua, zoiets bedoel ik dus.
Je kunt er wel zelf een maken van een bench.
Is hij gelijk lekker stevig ook, want die van het plaatje ziet er niet zo stevig uit.
Ben wel nieuwsgierig waarom je zo'n huisje wilt?
ik heb geen idee of die bestaan, kreeg opeens wel een beeld voor me met een labrador in dat huisje van de foto, zo'n soort lopend huisje met 4 poten eronderuit..hihi!!
Ik denk dat een gewone mand voldoende is. Je kunt er een schapenvacht in leggen, dat is ook lekker warm. Maar de vacht van de labrador past zich aan aan de temperatuur. Dus als jij een koud huis hebt, zal de vacht in de winter iets steviger zijn. En tenslotte hebben ze een dubbele vacht.
Nee hoor, geen zorgen maken. Je hond kan er prima tegen.
En anders koop je een klein bankje voor hem zelf, dan is het toch ook opgelost?
Hele mooie manden daar bij Leeuwsicht zeg.
Ik was niet van plan om er zoveel aan uit te geven, maar op zicht zijn ze niet overdreven duur. Er wordt namelijk echt MDF gebruikt en dat heeft zn prijs. Je hebt dan wel ook meteen goede kwaliteit.
heel eerlijk, ik denk dat je Lab er liever mee gaat gooien en smijten dan in gaat liggen.
Mexx vind zijn kusse nin de bench soms al te warm en gooit hem dan opzij.
Laat staan in zo'n huis.
Brellow schreef:Hele mooie manden daar bij Leeuwsicht zeg.
Ik was niet van plan om er zoveel aan uit te geven, maar op zicht zijn ze niet overdreven duur. Er wordt namelijk echt MDF gebruikt en dat heeft zn prijs. Je hebt dan wel ook meteen goede kwaliteit.
bedankt voor de tip in ieder geval
Je kan zelf ook zo'n mooie houten mand maken, hebben wij ook gedaan...ook van MDF
Noah
Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...