Gewoon zomaar...

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Ineke P

Gewoon zomaar...

Ongelezen bericht door Ineke P »

...even een kort berichtje. Ik kan nl. zo genieten van de hond. Alleen al door naar haar te kijken. Ik vind haar echt zo mooi...... :verliefd1: Labradors zijn voor mij de mooiste honden. Ik voel altijd iets speciaals als ik een Labje tegenkom.
Hebben jullie dat ook?
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Nee, geen idee wat je bedoelt :eusaliar:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Pandora
Speurneus
Speurneus

Geintje natuurlijk :D Helemaal idolaat ben ik van die beesten :verliefd1:
Sowieso van de mijne, dat zijn de liefste, mooiste en geweldigste honden die er bestaan :lol: Maar als ik op afstand dat kenmerkende staartzwaaien zie is mijn belangstelling al gewekt.
Ik kan ernorm genieten als ik een andere vrolijke, blije, fitte Labrador zie (oudjes vind ik ook aandoenlijk) :)
Afbeelding
Ineke P

Volgens mij is het een soort virus :wink:
SaskiaL.

Ongelezen bericht door SaskiaL. »

Ja!!!!!!!!! Ik kan ook uren naar Beer kijken :verliefd1: Ik vind haar poten ook zo mooi :oops: Kan het ook niet laten heel veel te knuffelen.Ik voel me ook zo trots op haar en herken inderdaad het gevoel als je een andere lab tegenkomt.
Fijn toch, zo'n gezamelijke grote liefde :)

Afbeelding
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Ik ben ook zo verliefd op labjes :verliefd1: ! En gelukkig weet mijn geleidehondenschool dat ondertussen ook dus hier komt alleen maar een labje als opvolger voor Olly :)!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

ja totaal besmet met het lab.virus :D
de rest van het gezin wist al heel vroeg hier alleen nog een lab(ik dacht nog wel eens aan vreemd gaan :wink: :D )maar ook ik ben helemaal om.
het is niet alleen het uiterlijk van een lab wat ik prachtig vind,maar ook het karakter.zo intens lief voor ons en zeker met de kinderen :verliefd1: :verliefd1: maar ohw wat een kop zit er op en de humor(ja ze hebben echt humor :hehehe: ) is geweldig.

dus hier komt er nog zeker een labje bij 8)
tis net als met chips...aan ééntje heb je echt niet genoeg :lol:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
kimmeding

Ongelezen bericht door kimmeding »

Yup hier ook het virus te pakken.

Vroeger twijfelde we tussen een lab of een berner maar hoe vaker ik de lab zag, hoe mooier hij iedere keer werd.

Misschien als het door kan gaan met het andere huis wat we op het oog hebben, komt er nog wel eentje bij.
Iefke

Ongelezen bericht door Iefke »

Ook wij gaan voor de labjes, wij zijn helemaal verliefd op de pup die er nog niet is :verliefd1: . We hebben eerder een Golden gehad, een fantastisch beest waar ik ook helemaal smoor op was, maar heey t is ook een retriever he. Dus we wisten zeker dat er een retriever moest komen. We hebben voor een labrador gekozen omdat ze ook zo geweldig mooi zijn en ook omdat ze toch anders is als onze Buck, die was uniek.
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door M_n_q_e »

Vroeger wilde ik altijd een Dobermann of een Bouvier. Stiekem vond ik Labradors altijd voor 'watjes' :oops:
In de loop der jaren vond ik ze steeds mooier en uiteindelijk... werd het een labje. En er komt er zeker nog minstens eentje bij! :D
:braaf:
Ineke P

Heerlijk he, zo'n gezamenlijke liefde!!!
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

[quote="Pandora"]Sowieso van de mijne, dat zijn de liefste, mooiste en geweldigste honden die er bestaan
quote]

Dan vergis je je toch want de mijne is de mooiste,liefste,leukste en geweldigste lab die er is :D :D
Pandora
Speurneus
Speurneus

FunnyNina schreef:
Pandora schreef:Sowieso van de mijne, dat zijn de liefste, mooiste en geweldigste honden die er bestaan
quote]

Dan vergis je je toch want de mijne is de mooiste,liefste,leukste en geweldigste lab die er is :D :D
:klasse: :lol: :lol: :lol:
Afbeelding
Joppe

Ongelezen bericht door Joppe »

Ik ga helemaal met jullie mee, en afgelopen half jaar ben ik alleen maar gekker geworden op Joppe. ( Hij ligt nu weer te ronken naast me, maar ging een half uurtje geleden nog als een klein kind tekeer in de sneeuw die hier net weer is gevallen)
Hij heeft me door een moeilijke periode heen gesleept ( soms wat te letterlijk, maar wat let het....)
Dat hij zo zichtbaar geniet van alles om hem heen, heeft gemaakt dat ik langzaam aan ook weer van het leven kan genieten.
Dat de therapeute zei: veel naar buiten en veel wandelen, je hond gaat gouden tijden tegemoet, is waar geweest, maar ook voor mij werden het gouden uren.
Ik hoop nog heel lang van Joppe te genieten, en misschien komt er ooit nog zo'n fantastische lab bij.
riwka
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door riwka »

Nou ik dacht toch echt dat mijn Storm de mooiste,liefste, geweldigste lab was maar zo te lezen heeft hij concurentie 8) Het Labvirus stroomt door mijn bloed lijkt wel. Heerlijk ras gewoon :verliefd1:
Don't always keep your dog on a leash if you want him to be attached to you
A.Willametz
Plaats reactie