Na een vergelijkend warenonderzoek en een beetje speurwerk op het forum toch maar besluiten om Brutus te trakteren op een Kong. Voor iemand die tot een paar weken terug niet bekend was met het fenomeen 'Kong' gingen er nogal wat deuren open in hondenland
Brutus taalt vrijwel niet naar flostouwen, dentasticks en welke vorm van sticks/botten dan ook, en als ie het al doet dan heeft ie het binnen 5 minuten weggewerkt. Daarentegen vond meneer de trap wel erg lekker, en die was binnen 5 minuten nog làng niet op, alleen was ik daar iets minder blij mee

Omdat hij aan het wisselen is heeft hij altijd iets tot zijn beschikking om op te kauwen, maar ik vind het zo zonde dat alles in een mum van tijd op is. Nu heb ik op het forum gelezen dat een Kong met verschillende huis-tuin en keukenproducten (leverpastei, banaan, brokjes etc. zag ik al voorbij komen) gevuld kan worden, er is dus altijd wel iets in huis wat er in kan. Nu heb ik al even bij verschillende dierenspeciaalzaken gekeken naar de verschillende soorten Kong (ik geloof puppy, 'normaal' en extreme). Aangezien Brutus een echte sloper is leek de puppy variant mij iets te zacht, de normale Kong kwam eerder in de buurt, maar ik verwacht dat hij de Extreme niet kapot krijgt

Nu is mijn vraag of het 'schadelijk' voor zijn tandjes is om in plaats van een puppy Kong een normale of Extreme te kopen, omdat ik de verwacht dat de puppy variant geen lang leven beschoren is.