Dus ben ik met Toosje maar het parcours gaan lopen. Dat mocht als uitzondering, want zo'n ezel als Nino waren ze bij de RallyO club nog nooit tegen gekomen .
En Toosje heeft dus een certificaat gehaald, maar om administratieve redenen staat het op naam van Nino.
Snappen jullie 'm nog
Ik geef het op met die bruine, die vind in clubverband gewoon niet leuk. Ik heb A,B en C gedaan met hem ( gehoorzaamheid) C vond hij al niet leuk meer. In het begin vond hij Rally O geweldig, maar ook dat zakte in. Dus:In September ga ik met Nulay op RallyO want ik vind het zelf toch wel heel erg leuk.
Ben evengoed weer heel trots op Toos, die mij gewoon nooit in de steek laat: nog nooit een RallyO parcours gezien en dan meteen een certifcaat halen en wel Novice B ( en niet de makkelijkere versie Novice A)
Knappe meid en ze was ook heel trots op zichzelf.
We hebben wel een hele leuke ochtend gehad het waaide wel verschrikkelijk, een hondje waaide bijna van het veld af.
Ons cluppie heeft het goed gedaan voor de eerste keer en we gaan allemaal in september weer lekker door met Rally O.
Nino mag doen waar hij gewoon goed in is: de clown spelen en met kinderen aan de gang en mij aan het lachen brengen: dan is hij goud waard!!