banjer

Hier komen labrador eigenaren bij elkaar om alle dingen te bespreken die specifiek oudere labjes aangaan.
luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door luckylabrador »

Zolang er nog labradorleven in zit is er nog hoop.
(Was bij onze Chester helaas niet meer)
Hopend op het beste en een poot van Bolton en Floyd :wink:
:zwartpootje:Finn 29-11-2014
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
Koor
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Koor »

Poeh........ook ik zit met tranen in mijn ogen. Tranen omdat het zo verdrietig is maar ook tranen omdat jullie lobbes zulke fijne baasjes heeft die zoveel van hem houden. Ik weet ff niets anders te zeggen dan sterkte en GENIET van elkaar :groteknuffel:
Afbeelding
Met dank aan Sharon

:blondpootje: Jochem (Zimyis Azizi)
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Hopelijk is jullie nog een aantal heerlijke maanden samen gegunt. Ik duim voor jullie :bloem:
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Heftig je verhaal wat je geschreven heb,hopelijk zijn de bloedwaardes als je de test laat doen goed.
Heel veel sterkte de komende tijd en geniet van je blonde kanjer.

Groetjes Thea.
mawo
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door mawo »

Ik wens jullie nog heel veel geluk en vreugde met jullie kanjer. Geniet er van nu het nog kan.
poot van Mylan en groetjes van Marian

:zwartpootje: Mylan (Precious Mylan of Naiadsmanor)22-12-2003 - (overleden 26-06-2015)
:blondpootje: Yosta *15-01-1995 -(overleden 04-07-2003)
Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Lausje »

Wat een heftig verhaal.....en wat goed van Banjer dat ie zich er zo goed doorheen slaat :)
Hij heeft maar geluk met jullie zo te horen komt hij niets te kort :)

Heel veel succes met de test uitslag we :duimen: voor jullie!!!

:groteknuffel: voor banjer!!!
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

Ik wil jullie toch wat moed inpraten hoor. Wobbe is op 25 maart 2009 ook met spoed geopereerd van een gesprongen levertumor en heeft die operatie tot verbazing van de DA goed doorstaan. De tumor was toen goedaardig. Op 2 juni 2010 moest Wobbe echter opnieuw geopereerd worden. Toen hebben ze de volledige linkerkwab van de lever weggenomen vanwege opnieuw een tumor. Deze was nu wel kwaardaardig maar ze hadden voldoende gezond weefsel mee weggenomen dus..... leven wij ook nu op hoop. Wobbe is op 3 juni laatstleden 10 jaar geworden en eigenlijk gaat alles goed, onafgezien van het feit dat wandelen hem écht niet meer afgaat. Spijtig.... maar hij eet goed, drinkt goed , is thuis levendig en zit vol deugnieteriij.... dus laat hem maar ..... ik ben al lang blij met die tot hier toe al 2 jaar die we cadeau hebben gekregen.... en er mogen er best nog een aantal bij....
Dus je ziet maar... het zal ook voor jullie lieverd (hopelijk) nog wel een tijdje goedgaan......

Groetjes en knuffels van
Wobbe en Martine
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door francis v »

Dank jullie wel voor de lieve en leuke reacties (Martine voor haar stukje goede moed).

Ik kan melden dat het :klasse: gaat met Banjer. Hij geniet volop ...van eten tot spelen en knufffelen. :verliefd1:

Komende maandag ziet de DA en de assistente die heeft geholpen heeft tijdens de operatie Banjer weer. Ik laat zijn bloed controleren op bloedarmoede. Hij had blijkbaar fikse bloedarmoede. Een week na de operatie (17 mei) had hij een waarde van 23. Ik ben heel benieuwd wat de waarde maandag is.

Zeer regelmatig kijk ik naar zijn tandvlees....en die blonde lobbes laat het allemaal gelaten toe..want ook dat beschouwt hij als aandacht van de bazin :wink:. Ik controleer elke week zijn gewicht (kliniek DA is om de hoek) en ik kan vertellen dat meneer aardig aan z'n tax zit qua aantal kilo's. Hij is bijna 2,5 kilo aangekomen. Hij krijgt sinds de operatie door z'n brokken iets van smuldier. Soms lijkt het wel of hij na het eten mij komt bedanken voor die traktatie :). Persoonlijk denk ik dat het niet erg is dat hij aankomt want mocht er ergens een tumor gaan groeien dan heeft hij al z'n reserves nodig.

Het verdriet dat hij er over een tijd(je) niet meer zal zijn is gelukkig steeds meer op de achtergrond aan het raken. Elke dag heb ik diverse happymoments en die pakt niemand ons meer af :)

Terwijl ik dit stukje aan het tikken ben ligt hij heerlijk languit te doezelen. Het geeft mij altijd een warm genoegen als ik naar een huisdier kijk die heerlijk aan het slapen is.

M'n reactie is weer eens langer geworden dan dat ik had gedacht :D

Vingers gekruist voor de uitslag op maandag!

Lieve groet en labradorgrijns
Francis & Banjer
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Roxy11 »

Nou, zeker heel veel succes gewenst voor maandag.
En idd goed dat hij is aangekomen, zijn lichaam heeft kracht nodig nu.

Hier ligt er ook eentje uitgestrekt te pitten :slapen:
Ver weg in dromenland.
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)
marielle75
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door marielle75 »

Ik hoop dat je positief nieuws krijgt maandag. :duimen:
Afbeelding
Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Lausje »

:duimen: voor maandag!
Wat fijn dat het wat beter gaat met Banjer!:klasse:

(Pepper ligt hier ook te pitten :D)
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

Hoe gaat het nu met Banjer ?

Groetjes
Martine en Wobbe
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

wobbetje schreef:Hoe gaat het nu met Banjer ?

Groetjes
Martine en Wobbe

Hoi Martine,

Wat lief van je om te vragen hoe het met Banjer gaat. Ik kan je vertellen het gaat momenteel :klasse:

Vorige week maandag een bloedtest laten doen en zijn bloedwaarde was zo goed als normaal volgens de DA. Ik was enorm blij dit te horen. Hij is ook weer flink aangekomen dus hij ziet er toppie uit. Hij gedraagt zich weer als een echte lab...genieten van zijn eten en snacks en heeft ook z'n speelgekkigheid. Van rondjes in tuin rennen tot op z'n rug in gras liggen rollen met een bal in zijn bek. De DA-assistenten en ook de DA vinden hem er erg goed uitzien. De DA zeg nog tijdens de bloedtest dat hij letterlijk net heeft gered want de kans was groter dat hij het niet zou overleven vanwege het extreme bloedverlies, bloedarmoede etc.

Gelukkig is onze lobbesdepobbes er nog en vanaf morgen is hij helemaal blij :applaus: want dan kan hij 24 uur per dag bij mij zijn omdat we dan gaan kamperen (vindt hij helemaal geweldig).

Ik ben zo blij dat ik de operatie heb laten uitvoeren als ik zie hoe hij geniet van alles. De DA zei dat we nu gewoon moeten genieten en dat Banjer vanzelf laat merken dat hij niet meer lekker in zijn vel gaat zitten. Gelukkig is daar momenteel geen sprake van :)

Ik ga me nu maar eens voorbereiden op de campeervakantie....wat een spullen neemt men mee pffff :D

Vriendelijke groet & labrador grijns
Francis & Banjer :blondpootje:
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Wow, wat een verhaal zeg! Ik hoop dat Banjer nog een heel mooie tijd bij jullie mag beleven; jullie mogen trots zijn om zijn baasjes te zijn hoor!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Miske schreef:Wow, wat een verhaal zeg! Ik hoop dat Banjer nog een heel mooie tijd bij jullie mag beleven; jullie mogen trots zijn om zijn baasjes te zijn hoor!

Hi Kim,

Dat zijn we ook..trotse baasjes :braaf: elk moment van de dag. Ik ben nog net zo :verliefd1: op Banjer als op het 1e moment dat ik hem zag en ik heb mijn vingers gekruist dat hij nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang bij ons mag blijven :)

De komende 2 weken gaat hij weer genieten want dan gaan we met z'n drietjes op vakantie. Hij is dan 24 uur per dag bij me en dan is voor Banjer 1 groot feest. We gaan tijdens de vakantie bij een herplaatser kijken en wie weet komen we thuis met 2e lab :D :D

Fijne vakantie en heel veel plezier met Olly :)

Lieve groet & labradorgrijns
Francis en Charlotte & Banjer :blondpootje:
Plaats reactie