Sproet op wandelvakantie

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Carry

Sproet op wandelvakantie

Ongelezen bericht door Carry »

Ik ben vandaag terug gekomen van 3 dagen wandelvakantie in Twente. Nou dat was nog eens een belevenis. ik kreeg een heuse hondenrugzak op mijn rug vastgegespt waar ik eerst mee mocht oefenen om te wennen. pfft wat nou wennen, daar verblik of verbloos ik niet van hoor!. Ook niet toen er 2 waterflesjes inkwamen en een lichtgewicht handoek en mijn eten voor 3 dagen, en een opvouwbare voerbak. Makkie! Wat ik wel eng vond is als je tussen de bosjes door wilde, of een smalle doorgang, dan schrok ik mij in het begint wild van dat schurende geluid, maar och dat was even wennen. Dus op naar Twente, lekker gelopen joh. lekker door de bossen en als ik water zag dan ging ik er leker met rug zak en al in lopen ook al zei mijn vrouwtje NEE!!! Zakken beetje nat en blubberig aan de onderkant pffft wat kan het schelen we hebben toch vakantie! Als ik nat ben ga ik schudden en dan lekker rollen, nou dat was wel heel raar hoor, ik bleef met de poten omhoog liggen en kon niet meer opstaan. Mijn vrowtje lach dubbel van het lachen en moest mij weer op de poten zetten. Nog viezer die zakken haha. Als we dan een stuk hadden gelopen gingen we in een tent slapen, zo'n kleintje weet je wel. Maar ik mocht lekker tussenin liggen. Ik ging snel liggen dan bekeken mijn vrouwtje en die ander het maar hoe ze gingen liggen haha. Werd wel af en toe op zij geduwd, lag ik te veel op het luchtbed ofzo of met mijn poten te ver uitgestrekt.Ik vond het in iedergeval reuze gezellig. Wel heeel veel teken opgelopen, dus was het elke avond tekenspreekuur brrr daar ben ik niet zo kapot van van dat tangetje, maar ja moet gebeuren he?Ik geloof dat ik er wel 20 heb gehad, snert beesten. Zelfs de dochter van mijn vrouwtje had er 3! Vandaag ben ik weer thuis gekomen. Lekker licht rugzakje. helemaal leeggegeten namelijk. Nu ga ik lekker uitrusten. Doe mij volgende keer maar weer zo'n vakantie.

Groeten en een poot van Sproet
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Zo Sproet, jij beleeft nog eens wat. Klingt als een hele gezellige wandelvakantie.
Afbeelding

bedankt Sharon !
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Dat klinkt geweldig Sproet!!!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Dat klinkt als een geweldige vakantie, Sproet!
Volgens mij heeft je baasje zowel van jou als van de vakantie genoten :)
Ik denk dat je baasjes zich heel wat af hebben kunnen lachen met jou :D :verliefd1:
Hopelijk is deze vakantie voor herhaling vatbaar.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

nou dat was nog eens een belevenis sjonge wat zal jij hebben genoten en het vrouwtje niet minder :klasse:
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

''Quote: Lekker licht rugzakje. helemaal leeggegeten namelijk''

:lol: :lol: Jij bent zo te horen een echte lab :D :D
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat een leuke vakantie zeg :D
roelien

Ongelezen bericht door roelien »

Dat klinkt als een hele leuke vakantie.

Is er ook een fotoverslag :lol:
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Zo dat klinkt heel erg leuk :D gingen jullie te voet van camping naar camping en waar waren jullie in ons mooie Twente :wink: ben niet nieuwsgierig maar wil wel alles weten :D
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
Saskia
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Saskia »

Wow! Leuke vakantie! Welterusten, nu kun je lekker bijkomen. Van al het wandelen!
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Lijkt mijn dames echt een topvakantie! 8)

Vooral dat slapen in de tent. :D Sproet heeft lekker geslapen, maar het vrouwtje ook? :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Carry

Ongelezen bericht door Carry »

Om te antwoorden op de vragen. We hebben een gedeelte Twentepad gelopen vanaf Tubbergen.
Ik heb inderdaad niet zo heel goed geslapen door die poten en met de kop op je benen liggen, maar een voordeel was er wel, ze was lekker warm want de nachten waren nog best koud in de tent, hihi
Plaats reactie