Kennel bij de Efteling??

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
ankef

Ongelezen bericht door ankef »

Wij zijn in juni een dagje naar de Efteling geweest. Ik had hiervoor opvang geregeld voor Häsel en Emmy bij een vriendin. Ben ze 's avonds gaan wegbrengen, en de dag na ons bezoekje 's morgens weer gaan ophalen. Ze zijn dus twee nachtjes op logie geweest.
Toen we bij Efteling aankwamen, zag ik ook dat ze er kennels hadden. En ja, volgende keer maak ik gebruik van die kennels in plaats van ze twee nachtjes weg te doen. Ik zie daar persoonlijk echt geen probleem in. En tja, gewoon al je daguitstapjes plannen rond de honden, vind ik dan weer niet eerlijk tegenover de kinderen. Dus nee, dat doe ik niet.
dinodap
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door dinodap »

Toch weer even terugkomen op dit onderwerp... Zitten de honden dan alleen in een soort bench? Wel in de schaduw? Niemand kan hem pikken?
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

dinodap schreef:Toch weer even terugkomen op dit onderwerp... Zitten de honden dan alleen in een soort bench? Wel in de schaduw? Niemand kan hem pikken?
http://www.labradorforum.nl/viewtopic.p ... ng&t=71713" onclick="window.open(this.href);return false;

hier staat mijn ervaring met de efteling :)
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Quasar
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Quasar »

roef schreef:
dinodap schreef:Toch weer even terugkomen op dit onderwerp... Zitten de honden dan alleen in een soort bench? Wel in de schaduw? Niemand kan hem pikken?
http://www.labradorforum.nl/viewtopic.p ... ng&t=71713" onclick="window.open(this.href);return false;

De honden mogen maar met 1 persoon naar binnen de volgende moet wachten voor de deur voor dat de andere weer naar buiten komt. Als je de hond in zijn kennel (lijkt qua grote op een wc :oops: ook zo hoog en diep) zitten in een hele koele ruimte. Als je klaar bent met inruimen krijg je een penning ie je weer inlever als je de hond komt ophalen, dus kan zo wie zo niet met een ander meegegeven worden zonder penning en op de penning staat een nummer wat ze in een schriftje schrijven met het nr. van de kennel en je mobiele nummer, stel dat er wat aan de hand is kunnen ze bellen.
Voor ons en zeker voor Quasar, hij trok mij naar de kennel toe toen we de 2e x kwamen, herheling vatbaar :klasse:
:blondpootje: Creekwater King Quasar (16-06-2006)
Groetjes van Suzanne en een lik van Quasar
dinodap
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

roef schreef:

Hahaha sorry het is zelfs mijn eigen geopende topic! Ik had gezocht met de zoekmachine want wist dat er al over geschreven was. Maar nu het toch echt serieuzer gaat worden wilde ik alle info weer even in me opnemen :wink:.
Mark
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Mark »

Heb bij mijn bezoek aan de Efteling een paar weken geleden ook gebruik gemaakt van de kennel. Is prima in orde, zou het ook weer zo doen. Er is naast de kennel, een duidelijk onderhouden en afgesloten, pleintje waar ze hun behoefte kunnen doen.
Tinny: raszuivere kruising (01/01/98-12/04/08 )
Benji: Kruising en ons duveltje (30/01/08-24/05/08 )
Zora: labrador in hart en nieren (06/06/01-10/04/14)
Vicky: lieve knuffelbeer
Marlies

Ongelezen bericht door Marlies »

Hoihoi,

Ik wilde hier ook nog even op reageren.
Ik werk in de efteling en ook vaak bij de entree. Heb nog nooit bij de kennels gestaan maar ik weet wel dat deze keurig elke dag helemaal schoongemaakt worden. Er is genoeg ruimte voor een hond en deze kan zo vaak uitgelaten worden als je zelf wilt.
Personeel mag niet aan de honden zitten omdat zij dan niet verzekerd zijn. Iemand die ik ken zit er bijna elke dag en is een echte dierenvriend Maar mocht zij een hond aaien zonder baas erbij of uitlaten ( Wat dus echt niet gebeurd) En deze hond doet iets dan zijn de kosten voor haarzelf. Dit is dan ook de reden dat personeel zich niet met de honden mogen 'bemoeien'.

Ik vind het super dat de Efteling deze kennels heeft. Het is er rustig, koel en schoon en hun eigen baasjes kunnen ze uitlaten. En nog gebeurt het helaas dat we honden in auto's aantreffen. En inderdaad deze worden door de politie bevrijd. Zelf ruitjes inslaan mag inprincipe niet ook weer verzekeringskwestie. Maar geloof mij als het echt nodig is word het zeker wel gedaan.
dinodap
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ah dank voor je reactie! Goed te horen!
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

Marlies schreef:Hoihoi,

Ik vind het super dat de Efteling deze kennels heeft. Het is er rustig, koel en schoon en hun eigen baasjes kunnen ze uitlaten. En nog gebeurt het helaas dat we honden in auto's aantreffen. En inderdaad deze worden door de politie bevrijd. Zelf ruitjes inslaan mag inprincipe niet ook weer verzekeringskwestie. Maar geloof mij als het echt nodig is word het zeker wel gedaan.
Echt ongelofelijk :shock: dat je je hond in de auto laat zitten in de hitte (of wat voor weer dan ook) en zelf de hele dag de Efteling door....
Onbegrijpelijk... dat soort mensen hebben het echt niet begrepen, :evil:
en moeten ook geen dieren nemen.
Kan daar zo kwaad om worden :eusashhh:
Plaats reactie