Wie kent dit product??

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
Anjess

Wie kent dit product??

Ongelezen bericht door Anjess »

Ik zag bij onze dierenspeciaalzaak een nieuwe anti-trek riem.Je moet deze gewoon aan de normale halsband vast doen,de riem doet het werk.Het schijnt van een soort rubber gemaakt te zijn dat veert.Als de hond trekt rekt het uit waardoor er spanning op de riem komt te staan en dat zou onaangenaam zijn voor je hond.Onze Binky kan soms nog steeds (ondanks vele privélessen)behoorlijk trekken.Als we gewoon een rondje met hem lopen gaat het goed maar als we hem ergens mee naar toe nemen bijv.familie,terras enz enz, dan blijft hij behoorlijk trekken.En met artrose in je nek is dat geen pretje.Ik ken het product de Wacky Walk'r niet en vroeg me af of er mensen zijn die dit wel kennen en er ervaring mee hebben??
Labradorreke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Labradorreke »

Neen geen ervaring mee.
Ben wel benieuwd.. want had 'm ook al zien hangen.
Maar persoonlijk vind ik 'm vrij duur...
(voor Gismo moet ik de grootste maat hebben)
en 50 euro voor iets waarvan je niet weet hoe het gaat...

Heb 'm ook vastgehad en zijn wel speciale kleuren..
roze groene blauwe... wel opvallend! :)

Ik lees dus even mee..
Afbeelding
:blondkopje: Frodo Of The Charmed Angel ° 17 mei 2006
:bruinkopje: Gismo (Bordeaux Dog) herplaatser °23 maart 2007
Labradorreke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

WACKYWalk`r is een leiband waar u als hondenliefhebber al lang op zat te wachten. Immers: uw hond gaat niet meer trekken!!

Vervaardigd uit dezelfde grondstof die gebruikt wordt bij fitness-toestellen, 100% natuurlijk rubber.
Uw hond gaat instinctief het trekken achterwege laten ! Omdat hij wordt ‘teruggeveerd’, zonder gevaar voor nekletsel.
De kinetische trekkracht wordt tot een minimum herleid: uw dagelijkse wandeling hoeft niet langer een ‘trektocht’ te zijn !
Ook ideaal voor mensen met arthrose in de pols, arm of schouder.

Dit vond ik op het hondenforum: positieve reactie dus...

http://www.hondenpage.com/hondenforum/4 ... lk%27r.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
Labradorreke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

http://www.youtube.com/watch?v=VFgrnNQzAKk" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
kirsten&cacao

Ongelezen bericht door kirsten&cacao »

Ik heb zoiets dergelijks gehad maar niet met het gewenste resultaat..
Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debby »

Geen ervaring mee.
Lees even mee.
Groetjes Debby en een poot van Fayth
Anjess

Ik heb hem toch maar besteld bij de site van hierboven.Ik ben gegaan voor de Urban,fluoriserend rood.Steekt wel lekker af.Ik ken het bedrijf niet maar neem de gok maar.Ik betaalde 32,25 inclusief bezorgkosten (maat XL).Nu maar afwachten dus.......
anouschka
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door anouschka »

Ik heb hem tijdelijk gebruikt. M.n. om de grote schokken op mijn lichaam wat te absorberen. Hiervoor is het zeer effectief. Alhoewel je er bij een zware hond wel op berekent moet zijn dat bij wat langere spanning het jou ook kracht kost. Wat ik zelf erg belangrijk vind is dat je moet opletten dat de lijn wel echt lang kan worden. Pas dus op bij de weg ed. En ook van belang is dat jij stopt op het moment dat je ond wil trekken (anders heb je het risico er als een soort katapult achteraan te gaan, blijft immers elastiek). Ik vond het een erg prettig hulpmiddel en heb hem eigenlijk maar kort gebruikt mede door er gelijk een training van te maken.

Succes
Anouschka
Bomirma

Ongelezen bericht door Bomirma »

Als ik naar dat filmpje kijk zie ik toch echt wel dat de mensen nog steeds meegetrokken worden.
En wat als ze zo heerlijk enthousiast op een andere hond afgaan? Daar zie ik niets over.
Als het alleen voor het trekken is. Je ziet niet dat ze het afleren, alleen dat je er zelf minder last van zou hebben... ik wil liever iets afleren.

Mij lijkt het uitgaande van het filmpje niks, maar wacht de testers hier even af. :)
Labradorreke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Bomirma schreef:Als ik naar dat filmpje kijk zie ik toch echt wel dat de mensen nog steeds meegetrokken worden.
En wat als ze zo heerlijk enthousiast op een andere hond afgaan? Daar zie ik niets over.
Als het alleen voor het trekken is. Je ziet niet dat ze het afleren, alleen dat je er zelf minder last van zou hebben... ik wil liever iets afleren.

Mij lijkt het uitgaande van het filmpje niks, maar wacht de testers hier even af. :)
Die bedenking heb ik me ook gemaakt...
Een Gismo (63 kilo) die enthousiast naar een andere wil
hou je dan écht niet tegen denk ik...
Daarvoor heb je dan wellicht meer aan de kortere lijn (die zijn er ook)
maar doet me ook erg twijfelen..
Men zou het eerst eens moeten kunnen uitproberen eigenlijk hé?

Anjess ik hoop in elk geval dat je het gewenste resultaat hebt ermee!
De prijs is inderdaad op die site goedkoper (en zonder verzendkosten)
Scheelt 'm 20 euro dan dat ik 'm in de winkel zou halen..
Succes!
Afbeelding
Anjess

Ik ben ook benieuwd wat het gaat doen.Binky kijkt nog niet eens naar een andere hond dus er naar toe gaan doet hij zeker niet.Ik heb wel de korte besteld (Urban)omdat ik Binky veel meeneem en hem dus dichter bij me wil houden.Nu afwachten wanneer hij binnen komt........
Anjess

De Wacky Walk'r is in huis:wat zonde van mijn geld zeg.Vind het echt een waardeloos ding!De bedoeling zou zijn dat wanneer je hond trekt,hij al bungeejumped terug veert.Het is dus nu zo:ik veer naar Binky!!Als hij trekt vlieg ik juist achter hem aan :superman:
Ik zal het in ieder geval niet snel iemand aanraden!
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Wat jammer!
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Dat ding heb ik een tijdje terug in een dierenwinkel uitgetest bij een forse Rottie reu en een tennisbal. De eigenaresse zei dat de hond dan echt beter te houden was, maar ze werd als een soort bungee door de zaak gelanceerd. :D Met een gewone politielijn was dezelfde hond ( met moeite, dat wel) wel te houden.

De politielijn was iets van 15 euro, dat bungee koord was rond de 40 euro. Rara welke ze graag wilde verkopen. :wink:
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Jammer van je geld, maar ik had niet anders verwacht van een stuk elastiek.
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Plaats reactie