kadootje van de baas gekregen.

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Roxy11 »

Mooi tuigje hoor.

En veel fietsplezier :orange4:
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

mooi tuig, maar vind je hem niet te hoog, nu drukt ie op de weke delen boven zijn borst en begin van zijn slokdarm en luchtpijp, als ie nu zijn gewicht erin gooit dan kan dat daar beschadigen of kan je zijn luchtpijo dicht trekken.

officieel hoort ie een handbreedte boven zijn elleboog te zitten en zoals ik nu zie zit ie daar 2 handen breed boven.
al me kinders uitgevlogen
Lankmark
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lankmark »

speurneus carola schreef:mooi tuig, maar vind je hem niet te hoog, nu drukt ie op de weke delen boven zijn borst en begin van zijn slokdarm en luchtpijp, als ie nu zijn gewicht erin gooit dan kan dat daar beschadigen of kan je zijn luchtpijo dicht trekken.

officieel hoort ie een handbreedte boven zijn elleboog te zitten en zoals ik nu zie zit ie daar 2 handen breed boven.
ik snap wat je bedoeld, maar als hij hard trekt gaat de band niet echt strakker zitten. Ik ga ervan uit dat dit dan geen probleem moet zijn
Lankmark
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lankmark »

Saskia.Bernadette schreef:Mooi tuig hoor! :D Lina moet ook in tuig bij het fietsen, want de eerste 3 kilometer is zij ook aan het sleuren altijd. :? Met tuig krijgen ze hook geen last van hun keel he?
Daarom hebben wij ook een tuig aangeschaft. Gelukkig heeft Lina ook vliegende start bij het fietsen, ik dacht dat Gijs de enige was
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Lankmark schreef:
Saskia.Bernadette schreef:Mooi tuig hoor! :D Lina moet ook in tuig bij het fietsen, want de eerste 3 kilometer is zij ook aan het sleuren altijd. :? Met tuig krijgen ze hook geen last van hun keel he?
Daarom hebben wij ook een tuig aangeschaft. Gelukkig heeft Lina ook vliegende start bij het fietsen, ik dacht dat Gijs de enige was
Nee hoor, ik hoef echt in het begin niet mee te trappen. Ze gaat als de brandweer. Maar na een tijdje wil ze dan toch wel luisteren naar FIETS! Dan moet ze in gestrekte pas naast de fiets blijven lopen. Alleen het eerste stuk moet even al die energie eruit blijkbaar. :wink:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Plaats reactie