Dit is toch niet normaal?

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debby »

Heel herkenbaar. Ik heb een hulphond en iedere keer is het weer raak (aaien, tegn praten), hier in de buurt gaat het nu beter, geloof dat het kwartje gevallen is.

Wat wij als tip kregen is degene die de hond aanhaalt, over zijn/haar hoofd aaien.
Groetjes Debby en een poot van Fayth
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

:D haha Debby wat een geweldige tip dat ga ik doen!
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

Lars en Daniëlle schreef:Bedankt voor jullie reacties. Als ik het zo lees denkt "men" echt dat je hond algemeen goed is. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden maar gedeelde smart is halve smart 8)
En ik hou mijn poot stijf hoor, Castro gaat gewoon mee, ik ga hem niet thuis of in de auto laten omdat een ander zich niet weet te gedragen. Dat doe je met je kinderen toch ook niet? :wink:
Afijn genoeg hierover, nogmaals dank.
haha zou ik dus wel doen...vandaar dat ik geen kinderen wil/neem/heb
al me kinders uitgevlogen
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

"luisteren" naar wat andere mensen te zeggen hebben is heden ten dage een héééél groot probleem.... want je bent toch alleen maar met jezelf bezig , toch?....."ik,ik,ik" dat is alles wat telt.... ik wil dit, ik wil dat.... en andere mensen interesseren mij niet...

Ik vind je reactie compleet normaal hoor.... als jij wilt dat je hondje wordt gerust gelaten terwijl hij in zijn bench zit, dan hebben anderen dat toch gewoon simpelweg te respecteren ? Of ze daar nu mee akkoord gaan of niet...
Er zijn zo van die mensen die dat ook doen met pasgeboren babietjes.... tijdens het kraambezoek... zo van : ooooh hoe lief... hopla .... en daar nemen ze het babietje uit zijn bedje en gaan ze er wat mee rondzeulen... meestal dan nog ongevraagd.... krijg ik het ook van op mijn heupen hoor....

Groetjes
Martine
kate
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door kate »

Ik vind dat echt niet normaal hoor om tot 3 keer toe aan de bench te zitten terwijl het baasje heeft aangegeven dat dit NIET de bedoeling is.. :evil:

Hier krijgt iedereen ook instructies voordat ze kennismaken met Guus.
Onze vrienden en familieleden respecteren dat en hebben gelukkig geen bananen in hun oren :wink: Wij krijgen regematig te horen ´wat zijn jullie streng´ 3 min later wordt deze zin vervolgd door ´wat luistert ie al goed zeg..´.

Ik moet zo lachen als de oma van mijn vriend op bezoek komt. Ze vindt ´haar vriendje´ geweldig. Oma wil hem graag verwennen, dus om dit in goede banen te leiden krijgt oma voortaan een bakje met een aantal brokjes. Wij geven dan aan dat oma een brokje aan Guus mag geven, maar dat hij er wel iets voor moet doen. Oma bij ieder brokje ´dus hij moet gaan zitten voor slechts 1 brokje, dat is toch zielig..´. En aks we dan even niet kijken houdt ze het bakje met brokjes onder zijn bek, zodat hij ze toch allemaal in 1x op kan eten. En zo is Guus de grote vriend van oma :wink:
Afbeelding
lablove
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door lablove »

Binnenkort houden wij een pupje aan als alles goed gaat.Het eerste wat ik doe is de omgeving duidelijke instructies geven en dan er het beste van hopen. Meestal ben ik dan een chagrijnig of een dieren beul (als ik niet wil dat iedereen aan mijn pupsel zit. :confused: :confused:
Groetjes Miranda (cosy cottage)
Lenie

Ongelezen bericht door Lenie »

Ik lees even met jullie mee en moet ook even een reactie plaatsen.

Ik ben dus niet de enige :roll: . Er loopt bij ons een oude meneer ('spoort niet' meneer) en mevrouw in de wijk met ook ene bruine lab. Zij hebben de hond met 6 jaar gekregen (en wel opgevoegd) en denken alles van bruine labradors te weten!

Al vanaf dag 1 begon het, ik moet mijn hond los laten lopen want bruine labradors horen los te lopen :? . Ja erg verstandig met alle wegen, want woon midden in het centrum en aangezien de mijne nog een puber projectiel is gaan we dat niet doen (heeft flexlijn van 8 meter). (+ hier een aanlijnverplichting) Nou gister dus ruzie gehad, ik mishandelde mijn hond omdat ik hem niet los liet lopen... Het moet niet gekker worden. Zo woest was ik gister, zo kan ik er vandaag wel een beetje om lachen... Ik heb al vernomen dat hij als niet helemaal oke in de wijk bekend staat, maar toch

Zeker als ik de andere reacties hier lees.... :wink: sommige mensen denken echt alles te weten.
Plaats reactie