De titel zegt het eigenlijk al...
Wij willen even lekker een weekje weg boeken naar een vakantiehuisje in Nederland zodat Noah weer lekker met ons mee kan.
Nu dachten we aan iets van Landal of center parks maar heb geen idee wat nou leuker is met de hond.
We zoeken een plekje waar we ook lekker kunnen wandelen (misschien Texel, Limburg oid?) maar waar ook genoeg te doen is.
En het belangrijkste... Noah moet meer dan welkom zijn!!
Tips of ideeën?
Noah
Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Ligt eraan waar je zit
Wij vinden Center Parcs vaak leuker, maar hebben ook wel een 'duurder' huisje en geen stadaard (ietsie verwend zijn we wel)
Wij waren op Landal esonstad in het Noorden van Friesland. Dat is prachtig en nieuw. En veel wandelgebied in de buurt.
In Limburg waren we vorig jaar, en daar waren weinig plekken waar de hond los mocht, dat vonden we wel jammer!
Center parcs Winterberg vonden we ook leuk in de sneeuw...
Er zijn zoveel leuke plekken op de wereld
Succes met kiezen!
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
Wij gaan in de meivakantie altijd naar Weerterbergen van Roompot. De honden vinden het er heerlijk. Zelf gaan we graag naar Weert of Roermond om te shoppen. En op het park kan je bowlen, boogschieten enz. We nemen wel altijd een vrijstaand huisje.
Pippi ♀ (Doiridh of Molly's Mountain) 2-7-2007 (2-3-2017 overleden) Zelda ♀ (Fairywood's Top of the Rock) 28-1-2009 Yoshi ♀ (Black Yoshi van Labradorestad) 26-2-2012 Mika ♀(Fair-Court Whispering Star,oppashond is van zus) 3-3-2013 Rosalina ♀(Yoshi's Rosalina v. Labradorestad) 5-9-2016
Ik ben een paar mnd geleden bij de Kempervennen geweest, maar vind het vooral voor de kids leuk!
Voor de hond maakt CP of Landal weinig uit denk ik, ligt aan de ligging van t park!
Dee schreef:Ik ben een paar mnd geleden bij de Kempervennen geweest, maar vind het vooral voor de kids leuk!
Voor de hond maakt CP of Landal weinig uit denk ik, ligt aan de ligging van t park!
Ze zeggen dat je op de Kempervennen de hond kan laten zwemmen in de vennen en dat het echt middenin het bos ligt?
Noah
De Kempervennen ligt inderdaad midden in de bossen. Een supermooie omgeving (maar ik ben natuurlijk bevooroordeeld, want het is bij mij om de hoek, bij wijze van spreken)
Er is inderdaad een groot ven in het park, maar ik weet niet of je de hond daar ook mag laten zwemmen. Anders zou je even moeten bellen of mailen met het park, dan weet je het in ieder geval zeker.
En mocht je inderdaad voor dit park kiezen, dan laat het even weten. Kunnen we misschien een keer samen gaan wandelen, als je dat leuk vindt ....
Groetjes, Tanja
Laughter is timeless, imagination has no age and dreams are forever ...
Tess was toen nog te klein om te zwemmen, maar ik zou gewoon aannemen dat het geen probleem is en dr daar laten zwemmen hoor!
Ik zou echt niet kunnen bedenken waarom niet? Is toch geen zwemwater voor mensen???
Ik vind de Kempervennen echt heel mooi, en voor ons ook lekker dichtbij, dus wij geen er altijd echt graag heen!
Maar wij zijn ook eens naar Landal Coldenhove geweest en dat was ook lekker wandelen!
Beachpark zijn sjiekere villa's, is verder weinig op het park.
In de sluftervallei zit je prachtig (2 km van het strand en bijna ín het bos waar de hond los mag) maar wij hadden een oud, gehorig huisje.....
En villapark geen idee...
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
Saskia schreef:Wij waren in 2 van de 3 parken op Texel.
Beachpark zijn sjiekere villa's, is verder weinig op het park.
In de sluftervallei zit je prachtig (2 km van het strand en bijna ín het bos waar de hond los mag) maar wij hadden een oud, gehorig huisje.....
En villapark geen idee...
En hadden jullie toen een standaard huisje of een luxe huisje?
Wij wouden eerst graag een luxe huisje maar ik vind het nogal een verschil in prijs vergeleken bij het standaard huisje (ongeveer 300 verschil)
Noah