Heb ik dat?!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
DayKy
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Heb ik dat?!

Ongelezen bericht door DayKy »

Vrouwtje heeft een nieuwe camera gekregen, en die moest natuurlijk getest worden voordat vrouwtje met het meisjes-kindje naar Ahoy gaat volgende week...
Baasje was al gevlogen, het meisje-kindje lag te slapen, het jongen-kindje lag te slapen.. Tja.. dat blijf ik alleen maar over :cry:
Dus toen ik lekker lag te knorren :slapen: op de bank, kwam ze heel vaak met dat flits-ding in mijn gezicht en dan opeens uit het niets: FLITS :foto:

Afbeelding
Hier word ik dus net wakker geflitst

Afbeelding
Ik doe maar alsof ik slaap, dan stopt ze misschien? :ignore:

Afbeelding
In de stuurhut laat ze me ook al niet met rust

Afbeelding
HELP!!!

Ze had het er al met het baasje over dat ze graag een andere lens erbij wilt in de toekomst... Dan mag ik toch hopen dat ze die dangaat 'testen' als de kindjes wakker zijn, want dit is niet leuk....
Don't dream your life, live your dreams!
Afbeelding
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Die rot dingen ook :D
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

Nou Kingston ben toch blij dat jouw vrouwtje even haar camera op jou heeft uitgeprobeerd hoor... nu heb ik jouw ontzettend lieve kopje kunnen zien... je bent écht wel fotogeniek hoor !

Groetjes
Martine
DayKy
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Martine, ik ben b lij dat jij dat zegt. Vrouwtje heeft me vandaag namelijk ingefluisterd dat ik er maar even aan moet wennen. Want er word over 2 weken een fotoshoot van mij en de kinderen gemaakt :shock:
En toen heb ik gevraagd of ik daarna dan tijdelijk niet werd gefotografeerd, waarop het vrouwtje antwoorde dat we vanuit de fotoshoot naar een 'vakantiehuisje' gaan en dat daar genoeg bossen zijn voor mij, en dat ze dan ook dat geval mee neemt.

~sjucht~ wanneer krijg ik nou eens privacy :evil:
Afbeelding
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

:D Keo vindt je probleem ook heeeel herkenbaar :lol:
(maar je kunt wel heel schattig slapen :verliefd1: )
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

:D :D
Dat moeten jullie gewoon heel slim aanpakken, dan is het zo over.
Ik, Max, stop direct met hetgeen dat ik aan doen was. Of ik kijk de foute kant op....Zo waren wij eerst in het bos en vrouwtje wilde een mooi filpmje maken terwijl ik door het hoge gras rende en toen bleef ik gewoon staan :twisted:
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
DayKy
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

:lol: Zo slim ben ik nog niet, maar mijn vrouwtje volgt mij gewoon! :shock: Ik kreeg net weer een lading nieuwe speeltjes, maar denk maar niet dat ik die op mijn gemakje kan bekijken of mee kan spelen hoor...
Staat ze er alweer naast met dat belachelijke ding! :cry:

Maar nu heb ik even rust, vrouwtje had dat ding alvast in de auto gelegd, want we zouden naar het scheepie, en nu heeft baasje besloten dat we vanacht toch nog thuis blijven... En nu is het baasje even naar de winkel en kan zij geen foto's maken :D
Afbeelding
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Je wordt gestalked :shock: :shock: ??
Met die speeltjes ken ik. Proberen zij bij mij ook altijd te doen. Alsof ik nog tijd heb om op de foto te kunnen :evil:
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Plaats reactie