Stel: je wint een miljoen

Respecteer elkaars mening.
mariska1972

Ongelezen bericht door mariska1972 »

ik zou het ook deels op de bank zetten en een leuk huisje kopen groot is niet nodig als er maar een leuk stukje grond bij zit voor de doggies

en dan hopelijk kan ik van de rente van het deel wat op de bank staat maandelijks leven zodat ik met de gezondheid die ik heb en die niet erkent word door het UWV (fybro) heerlijk proberen thuis te blijven
en dan hoop ik dat ze ondertussen een medicijn vinden die mijn 24/7 pijn weghaald zodat ik ook nog iets heb aan het thuisblijven :)
MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door MheenLab »

Ik zou samen met de hond (laika dus) verdwijnen voor een tijdje, net zolang tot alle poet op een labrador waardige manier verbrast is 8)
nicole
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door nicole »

ik zou als eerste een rolstoelbus aanschaffen, want die moet er nu toch écht gaan komen aangezien mijn jongste zoon een electrische rolstoel heeft gekregen.

En daarnaast zou ik heel graag een woonboerderij kopen, maar het liefst wel zo dicht mogelijk bij mijn familie.
En ik heb altijd geroepen: en dan nemen we een hond!
Maar ja, die hebben we nu al :)

of we blijven wonen waar we nu wonen (dat is een stuk goedkoper dan een woonboerderij en dan gaat mijn man minder werken. Heerlijik samen thuis (ik werk namelijk vanuit huis, maar daar kan ik dan natuurlijk ook mee stoppen :D )
When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have a 1000 reasons to smile
Manon
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Manon »

Ik zou een hutje op de hei kopen... Met de hei erbij natuurlijk :D
MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door MheenLab »

Manon schreef:Ik zou een hutje op de hei kopen... Met de hei erbij natuurlijk :D
Ó !! .. Dus ik kan gelukkig hier blijven wonen, aangezien de heide niet zover van hiero is :D
Manon
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Manon »

Ó !! .. Dus ik kan gelukkig hier blijven wonen, aangezien de heide niet zover van hiero is :D
Mazzelaar! :D
Plaats reactie