Ballen overlijden na 1 minuut ... maar nu is ze blij
- Carlijn
- Middelgrote hondenneus

Ballen overlijden na 1 minuut ... maar nu is ze blij
Onze 1 1/5 jaar oude bruine labrador, vol energie, is gek van spelen en knauwen. Tuurlijk botten, touwen en apporteren en ga zo maar door. maar deze keer is ze echt blij en dat idee wou ik graag met iedereen delen.
Het speelei. mmmh maak ik reclame? weet ik niet, heb er geen aandelen in.. maar het werkt echt en is leuk.
Eerst heb ik het commando 'push' aangeleerd. Het speelei duwen...en belonen... En nu? Ze pushed het speelei de hele tuin door en brengt hem steeds naar je toe in de hoop dat je het weer weggooit. Ze verbruikt veel energie en is er heel blij mee. Na het spelen leg ik het speelei weg om het te bewaren voor het volgende spel. En ja echt Ze krijgt hem niet stuk.
Dus mocht je ook een knauwer hebben is dit misschien een goed idee.. toch? Even googlen .. en ...
We proberen haar nu het commando 'scoor' aan te leren waarbij ze probeert het speelei in een kinderdoel te pushen.
groetjes Carlijn
Het speelei. mmmh maak ik reclame? weet ik niet, heb er geen aandelen in.. maar het werkt echt en is leuk.
Eerst heb ik het commando 'push' aangeleerd. Het speelei duwen...en belonen... En nu? Ze pushed het speelei de hele tuin door en brengt hem steeds naar je toe in de hoop dat je het weer weggooit. Ze verbruikt veel energie en is er heel blij mee. Na het spelen leg ik het speelei weg om het te bewaren voor het volgende spel. En ja echt Ze krijgt hem niet stuk.
Dus mocht je ook een knauwer hebben is dit misschien een goed idee.. toch? Even googlen .. en ...
We proberen haar nu het commando 'scoor' aan te leren waarbij ze probeert het speelei in een kinderdoel te pushen.
groetjes Carlijn
-
Roos
-
nicole
- Middelgrote hondenneus

-
Roos
nicole schreef:dat ziet er zeker leuk uit! En het lijkt me ook zeker wel wat voor onze energieke Indy (17 weken oud)
Welke maat heb jij gekocht? Ik neem aan de M?
Als ik het bovenstaande lees wat de ts heeft geschreven zou ik toch wachten met dit ei tot jouw pup een stuk ouder is.jammer, gelukkig zijn er ook andere leuke spelletjes toch. Ze maken met het speelei wel veel gekke onverwachten bewegingen,, dus beter verstandig toch??
Dit soort bewegingen zijn funest voor opgroeiende gewrichten namelijk
-
nicole
- Middelgrote hondenneus

Vanaf welke leeftijd zouden we er wel mee aan 't spelen kunnen? Misschien beter nog een paar maandjes wachten?Roos schreef:nicole schreef:dat ziet er zeker leuk uit! En het lijkt me ook zeker wel wat voor onze energieke Indy (17 weken oud)
Welke maat heb jij gekocht? Ik neem aan de M?Als ik het bovenstaande lees wat de ts heeft geschreven zou ik toch wachten met dit ei tot jouw pup een stuk ouder is.jammer, gelukkig zijn er ook andere leuke spelletjes toch. Ze maken met het speelei wel veel gekke onverwachten bewegingen,, dus beter verstandig toch??
Dit soort bewegingen zijn funest voor opgroeiende gewrichten namelijk
When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have a 1000 reasons to smile
- Carlijn
- Middelgrote hondenneus

Wij hebben een maat M.
Ik koop alle speeltjes voor de hond in het blauw. Kleur die honden zien en beeldend onderscheid maakt voor onze kleuter.
Hij is best duur maar gaat hier al maanden mee en lijkt echt niet stuk te krijgen.
Die van ons wordt inderdaad wel fanatiek, dus misschien is het voor de groeiontwikkeling inderdaad wel handig om er nog even mee te wachten.
Hoelang? Weet ik eerlijk gezegd niet... misschien weet iemand anders dat?
gr Carlijn
Ik koop alle speeltjes voor de hond in het blauw. Kleur die honden zien en beeldend onderscheid maakt voor onze kleuter.
Hij is best duur maar gaat hier al maanden mee en lijkt echt niet stuk te krijgen.
Die van ons wordt inderdaad wel fanatiek, dus misschien is het voor de groeiontwikkeling inderdaad wel handig om er nog even mee te wachten.
Hoelang? Weet ik eerlijk gezegd niet... misschien weet iemand anders dat?
gr Carlijn
-
royenmarjolein
- Hele grote hondenneus

-
Roos
- Carlijn
- Middelgrote hondenneus

Hyperactief?
Nou ja op dat moment wel. Ze is blij en enthousiast, maar kan ook even lekker haar energie kwijt.
Spel klaar. Speelei weg en rust...
Als ze haar energie niet kwijt zou kunnen door spelen of wandelen/zwemmen en dergelijke gaat ze zich vervelen.
Ze is naderhand tevreden en haalt juist minder puberstreken uit.
Maar ja.... elke hond is anders, toch?
gr Carlijn
Nou ja op dat moment wel. Ze is blij en enthousiast, maar kan ook even lekker haar energie kwijt.
Als ze haar energie niet kwijt zou kunnen door spelen of wandelen/zwemmen en dergelijke gaat ze zich vervelen.
gr Carlijn
-
royenmarjolein
- Hele grote hondenneus

KloptCarlijn schreef:Hyperactief?
gr Carlijn
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
-
Roos