Week 3 met Bailey

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
DanielleBeverdam
Snuffelneus
Snuffelneus
Contacteer:

Week 3 met Bailey

Ongelezen bericht door DanielleBeverdam »

Inmiddels is Bailey nu 3 weken bij ons, en het gaat erg goed!
Ze is een pittige dame, waar we veel tijd in moeten steken maar ze is het allemaal waard!
Ze is al helemaal gewend aan ons ritme, kan al goed alleen zijn en vindt het heerlijk om dingen te leren.
Ook probeert ze een echte huisvrouw te zijn, ze wil helpen stofzuigen (ze pakt het zuiggedeelte op en gaat er mee aan de wandel :D) en ook wil ze graag helpen om te dweilen. Maar helaas voor Bailey kan ze niet likken! Het klinkt misschien een beetje raar, maar het kleine ding legt d'r tong op de grond en daarna blijft ie vervolgens plakken, erg leuk om te zien!
Deze week zijn er ook wat mindere kanten van Bailey 'opgedoken', zo vind ze het verschrikkelijk om te wandelen aan de riem (wat ze de eerste 2 weken graag deed) en heeft ze soms momenten dat ze niet te houden is en constant overal in bijt!
Vooral dit laatste is nogal vervelend, maar ik heb al vaker gelezen over de zogenoemde 'gekke 5 minuten'.
Hopelijk zullen deze de komende weken verminderen.
Verder gaat het heel goed met haar en zal ik binnenkort nieuwe foto's plaatsen :hehehe:

Groetjes Danielle en Bailey
• Danielle •
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

wat een lieverdje.... en ja echte puppykuren... zo leuk maar ook o zo intens en je geduld zal nog meer dan eens op de proef worden gesteld...
het niet graag wandelen herken ik van toen Wobbe een pupje was... ik heb toen meermaals gezegd : nu heb ik een hond die niet graag mee gaat wandelen... maar daar groeien ze wel over... vooral niet teveel forceren denk ik... na een tijdje zijn ze dolenthousiast als je de lijn neemt....
Nog veel succes en plezier met jullie puppenkind...

Groetjes
Martine en Zabbo
Plaats reactie