Nederland toch steeds schoner

Respecteer elkaars mening.
MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Nederland toch steeds schoner

Ongelezen bericht door MheenLab »

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1265 ... ner__.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Waarom moet er dan weer een onschuldig kijkende labrador bij die hoop afval lopen, dat als begleidende foto o.i.d. :shock:
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Die foto is oud, die ken ik al uit een ander topic dus die hebben ze gewoon erbij gezet bij gebrek aan beter :?

Onnodig onderwerp ook, als iedereen z'n troep even bij hem houdt tot ze bij een prullenbak zijn is er niets aan de hand.
Mijn kids konden vroeger terug als ze iets op straat gooiden om het weer op te rapen en dan mocht het bij mij in de jaszak.
Zo moeilijk is dat niet om ze dat aan te leren en zo blijft het vanzelf overal schoon :wink:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Roos schreef:Die foto is oud, die ken ik al uit een ander topic dus die hebben ze gewoon erbij gezet bij gebrek aan beter :?

Onnodig onderwerp ook, als iedereen z'n troep even bij hem houdt tot ze bij een prullenbak zijn is er niets aan de hand.
Mijn kids konden vroeger terug als ze iets op straat gooiden om het weer op te rapen en dan mocht het bij mij in de jaszak.
Zo moeilijk is dat niet om ze dat aan te leren en zo blijft het vanzelf overal schoon :wink:
Ik heb het ook altijd zo van mijn ouders geleerd :D Zij hebben er ook een hekel aan als mensen wat op straat gooien. Ik heb altijd geleerd om het in in mijn jas of tas te doen en weg te gooien als ik een prullenbak tegen kom :D
Plaats reactie