Heb ik weer....

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
lucievd
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1520
Lid geworden op: 01/04/11 18:30
Locatie: Stadskanaal

Ongelezen berichtdoor lucievd » 07/08/12 13:06

Monique schreef:
Roos schreef::D Is niet gemeen bedoeld hoor, maar het zou kunnen toch? :wink:


Ja, na alles zou dat heeeeeel goed kunnen :?

@Bubbles; bedankt! Onze Ruud is nogal lomp dus ik ben ook erg benieuwd hoe het zal gaan met de ritsen en niet te vergeten de gaasjes :wink:

Ik krijg net een bevestiging dat ik 2 pakketjes geleverd krijg; pakket 1 van 2 is onderweg..... zul je zien dat dat het speeltje is die ik erbij heb besteld!! :lol:


Ohnee wat erg! Haha. Is je track and trace code al actief? Dan kun je even kijken wat het gewicht van het pakketje is :) de bench zal vast iets zwaarder zijn dan het speeltje of niet? Misschien kun je dan bedenken welk voorwerp er in het pakketje zal zitten :)

Ik vind de bench stevig en de ritsen zijn ook nog steeds heel :D
Tis wel een vrij grote bench hoor, hopelijk past ie in de auto haha. Waar gaan jullie 'm plaatsen in de auto?

De hoogte vind ik prima te doen hoor. Ze staan er toch nooit in, althans Flits niet, die ploft altijd gelijk neer :D

Gebruikersavatar
Monique
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 665
Lid geworden op: 04/01/12 16:12
Locatie: Groningen

Ongelezen berichtdoor Monique » 07/08/12 17:58

:evil: :evil: :kopstoot:
Tegen elk aannemelijk bod: man incl stoffen bench.....
van middelbare leeftijd, niet al te gemakkelijk in het gebruik, zonder gebruiksaanwijzing (die is al een poosje zoek).
Niet gebruikt nog nieuw in doos (de bench dan he, niet de man....)
Wie biedt??!!

Roos

Ongelezen berichtdoor Roos » 07/08/12 19:30

Wat is er mis gegaan?

lucievd
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1520
Lid geworden op: 01/04/11 18:30
Locatie: Stadskanaal

Ongelezen berichtdoor lucievd » 07/08/12 20:00

Monique schreef::evil: :evil: :kopstoot:
Tegen elk aannemelijk bod: man incl stoffen bench.....
van middelbare leeftijd, niet al te gemakkelijk in het gebruik, zonder gebruiksaanwijzing (die is al een poosje zoek).
Niet gebruikt nog nieuw in doos (de bench dan he, niet de man....)
Wie biedt??!!


Oh oh, dit klinkt niet goed...wat is er aan de hand? :shock:
Bench binnengekregen lees ik, maar te groot voor in de auto? Past ie ook niet achterin de kofferbak en dan Rudy daar boven op met wat dekentjes/kussen?

Kay
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6247
Lid geworden op: 06/09/06 15:29
Locatie: Den Bommel
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Kay » 07/08/12 20:20

Monique schreef::evil: :evil: :kopstoot:
Tegen elk aannemelijk bod: man incl stoffen bench.....
van middelbare leeftijd, niet al te gemakkelijk in het gebruik, zonder gebruiksaanwijzing (die is al een poosje zoek).
Niet gebruikt nog nieuw in doos (de bench dan he, niet de man....)
Wie biedt??!!


Jullie kwamen erachter dat jullie in het verleden al een stoffen bench hadden besteld en hebben er nu 1 over ? :twisted:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015

Gebruikersavatar
Monique
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 665
Lid geworden op: 04/01/12 16:12
Locatie: Groningen

Ongelezen berichtdoor Monique » 07/08/12 21:05

Hahaha, niemand heeft nog geboden zie ik?! :lol:
De bench is echt heel mooi hoor hahaha.
Nee, alles is prima, de bench is idd geleverd en is super, Ruud zat er al in voordat ie uitgeklapt was :shock: dus dat is ook geen probleem maar die man he?!
Komt ie thuis en zegt: ooh, ik zie het al, het is een platte en net zo groot, misschien nog wel groter dus dat past ook niet.....
Hij had gedacht dat de bench in een soort koker zat.... :?
Aargh!!, ik heb het je toch nog laten zien!!! Je kon toch zien hoe hij eruit zag :evil: Zou je hem dan niet?!!!
Ik had met die ijzeren bench al geopperd dat die best plat in de koffer kon met Ruud er bovenop maar nee, niets is mogelijk! Dit kan niet en dat kan niet, in plaats van nou even mee te denken wat WEL kan!
Hij is soms zooooooo lastig he die man! :evil: :mad:

Maar goed, lang verhaal kort: we doen onze bagage in een dakkoffer, die hurenwe en die halen we morgenavond op. Ik denk dan dat ik de bench (stof of staal) dan onderin ga leggen met de bagage er bovenop.
Man roept nu al dat dat vast niet past, nou we gaan het beleven!
Als het echt niet kan dan de bench in de kofferbak met Ruud er bovenop en als dat OOK niet kan dan bench opgezet in kofferbak met Ruud erin.
Ik ga nog even bedenken welke bench ik dan mee wil nemen want als Ruud zich omdraait op z'n Ruud's (lees: beetje lomp) dan zie ik die stoffen bench wel enorm heen en weer gaan, straks kukelt 'ie met bench en al om :shock:

Geen idee wat er allemaal in de dakkoffer past, we hebben nu de grootste besteld (en ja zeker, daar is ook al een hele discussie over geweest :wink: )

Maar goed, als niemand biedt op man dan zal ik hem wel houden 8). Hij heeft ook best wel goede kanten hoor (alleen weet ik die op dit moment niet op te noemen...)

Ik laat jullie morgenavond of donderdag nog wel even weten wat het geworden is :wink:

Roos

Ongelezen berichtdoor Roos » 07/08/12 21:14

Duur grapje wordt dat zo om de bench mee te nemen :lol:
Ik hoop dat jullie ondanks de pre-perikelen toch een hele fijne vakantie zullen hebben :wink:

Gebruikersavatar
Monique
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 665
Lid geworden op: 04/01/12 16:12
Locatie: Groningen

Ongelezen berichtdoor Monique » 07/08/12 21:25

Nou, duur is deze vakantie zowiezo, we hebben voor Ruud eerst gekeken naar een oppas (zie een ander verhaal) dat was niet zo'n succes en ik wilde hem toch wel graag mee.
Dus, moest er een andere auto komen (2 kinderen van 17 en een behoorlijk labje kan best op de achterbank maar niet al te lang).

Maar we hadden al besloten dat we een dakkoffer zouden gebruiken (anders heeft Ruud achterin nog geen ruimte). Man wilde deze eerst aanschaffen maar bij ons in de buurt is een bedrijfje die dit verhuurt dus dat is beter, ik bedoel hoelang gaan de kinderen nog mee en als we met z'n 2-en zijn dan past onze bagage prima op de achterbank toch?
En de huurprijs valt heel erg mee, we betalen 100 euro borg en 90 euro huur voor dik 2 weken.

Maar ja, toen kwam het benchverhaal, de bedoeling was om die rechtop aan de achterbank te bevestigen en dat lukt dus niet helaas :(

Het gaat vast allemaal goed komen! :D
Morgen nog een ochtendje werken en dan...... vakantie!!!! :D
Afbeelding

Bedankt Monika!

lucievd
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1520
Lid geworden op: 01/04/11 18:30
Locatie: Stadskanaal

Ongelezen berichtdoor lucievd » 08/08/12 12:26

Een dakkoffer is wel ideaal, hebben wij ook een hele tijd gebruikt!
Nou ik hoop dat de bench toch nog zonder al te veel gedoe mee kan hahah. Wanneer gaan jullie gezellig de auto inpakken? :wink:
Ik vind die stoffen bench trouwens wel vrij stevig hoor, Flits is ook wel lomp met neerploffen en omdraaien. Ook als hij eruit mag staat ie soms in de bench te stuiteren, maar de bench is nog niet omgevallen of uitgescheurd haha :lol:
Ik hoop dat de bench in de koffer past en anders maar achterin, komt vast allemaal goed!
Alvast een fijne vakantie :D

Gebruikersavatar
dinodap
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 504
Lid geworden op: 26/02/10 22:44
Locatie: Breukelen

Ongelezen berichtdoor dinodap » 08/08/12 13:04

Whahahaaaha ik lees nu alleen deze pagina voor het eerst en lig al helemaal in een deuk om je Monique!! (lees: ik kan het me zo levendig indenken en voorstellen hoe dat gaat zo vlak voor de vakantie :lol: )

Ik ga nu snel de eerste 2 pagina's van dit topic lezen! hahahaha

Gebruikersavatar
Monique
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 665
Lid geworden op: 04/01/12 16:12
Locatie: Groningen

Ongelezen berichtdoor Monique » 09/08/12 16:59

Hij past!!!!!!! :milkshake: :orange4: :boogie: :banaan:

Tja, het duurde even voordat ik weer reageerde, ben de hele nacht en dag bezig geweest om dat ding in de dakkoffer te stouwen :lol:
Nee hoor, grapje!
Man kwam gisteravond thuis en zei met een zorgelijk gezicht: "nou dat past vast niet".
Ik had de oorlogsveren al op natuurlijk en de bench in m'n armen: "o nee, PAST NIET?!"
Natuurlijk paste het prima, maar man kon niet nalaten om te zeggen dat er nu vast weinig kleding bij in kon en dat we dan niet alles mee konden nemen :?
Nou ja, dan maar niet, de bench kan in elk geval mee!

Als een van jullie nou nog naar Frankrijk gaat en daar iemand met een hele grote auto, een hele grote dakkoffer, een hele grote stoffen bench EN een man met een blauw oog zien en diegene heeft elke dag dezelfde kleding aan: DAT BEN IK DUS! :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Monique
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 665
Lid geworden op: 04/01/12 16:12
Locatie: Groningen

Ongelezen berichtdoor Monique » 09/08/12 17:00

O ja en met een zwarte labrador hahahaha, zou ik nog bijna vergeten om Ruud mee te nemen!!! :lol: :lol:
Afbeelding



Bedankt Monika!

lablove
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 474
Lid geworden op: 31/08/07 11:27
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor lablove » 09/08/12 17:10

Haha!!! Gelukkig je bench bij je. Komt vast helemaal goed. Fijne vakantie.
Groetjes Miranda (cosy cottage)

lucievd
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1520
Lid geworden op: 01/04/11 18:30
Locatie: Stadskanaal

Ongelezen berichtdoor lucievd » 09/08/12 19:59

Hahaha jeeeej..hij past!! Super! :schreeuw:
Probleem opgelost :D
Helaas ga ik niet toevallig naar Frankrijk..had het wel willen zien :lol:

Roos

Ongelezen berichtdoor Roos » 09/08/12 20:20

:lol: Gezellig zeg zo met z'n allen in de auto op vakantie :blij:
Nee hoor, hele fijne vakantie toegewenst zonder oorlogsveren :wink:


Terug naar “Op vakantie met je hond”