Rust zacht lieve Action....
Onze lieve mooie rooie............
-
sharon66057
- Speurneus

-
Terra5
- Speurneus

Ah, die mooie lieve beer.. 
Zijn lieve lobbes-koppie heeft ook bij mij altijd een glimlach op mijn gezicht gebracht, wat zullen jullie hem gaan missen...
Heel veel sterkte Rinske en familie de komende tijd
Zijn lieve lobbes-koppie heeft ook bij mij altijd een glimlach op mijn gezicht gebracht, wat zullen jullie hem gaan missen...
Heel veel sterkte Rinske en familie de komende tijd
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
In loving memory

-
mawo
- Middelgrote hondenneus

-
rimanime
- Speurneus

Dank jullie wel allemaal voor de lieve woorden, gedichten en knuffels. We zijn enorm verdrietig. Ik kan ook nog niet droog over Action praten of schrijven. Gister toen ik de reactie's las had ik het helemaal te kwaad. Het is zo ongelooflijk leeg in huis, ondanks dat we nog zo'n lieverd hier hebben lopen. We missen alles aan hem. Net nog met mijn neus in zijn halsband gehangen....zijn geur zit er nog in. Action liep altijd voorop met de wandeling en als hij dan achterbleef, dan wachten zij hem op. Gistermiddag en vanmiddag weer, bleef ze op dezelfde plek staan en keek achterom en toen weer naar mij. Verder merken we weinig aan haar. Wat dinsdag zo mooi was, is dat ze toen Ac de 1ste prik kreeg en slaperig werd zij even aan zijn neus rook en hem een likje gaf. Op het moment dat zijn hart stopte is ze weggegaan en in haar mand gaan liggen om hem niet meer aan te kijken. Wonderlijke hondenwereld.

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Terra5
- Speurneus

En wat heeft Monika een onwijs mooie banner voor je gemaakt!! Ik word er stil van...
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
In loving memory

-
Bommel Achter 't Dijkje
- Speurneus

-
francis v
- Middelgrote hondenneus

Met een grote brok in mijn keel je reactie gelezen..want het is zo herkenbaar het gemis wat je schrijft. Het is voor ons nu ruim een week geleden. Vanmiddag met tranen in mijn ogen de Halloweenversieringen weggehaald want toen ik die ophing was mr. Bundels er nog. Bij het zien van foto's van Bundels of ineens tijdens een onverwachts moment wellen de tranen op.rimanime schreef:Dank jullie wel allemaal voor de lieve woorden, gedichten en knuffels. We zijn enorm verdrietig. Ik kan ook nog niet droog over Action praten of schrijven. Gister toen ik de reactie's las had ik het helemaal te kwaad. Het is zo ongelooflijk leeg in huis, ondanks dat we nog zo'n lieverd hier hebben lopen. We missen alles aan hem. Net nog met mijn neus in zijn halsband gehangen....zijn geur zit er nog in. Action liep altijd voorop met de wandeling en als hij dan achterbleef, dan wachten zij hem op. Gistermiddag en vanmiddag weer, bleef ze op dezelfde plek staan en keek achterom en toen weer naar mij. Verder merken we weinig aan haar. Wat dinsdag zo mooi was, is dat ze toen Ac de 1ste prik kreeg en slaperig werd zij even aan zijn neus rook en hem een likje gaf. Op het moment dat zijn hart stopte is ze weggegaan en in haar mand gaan liggen om hem niet meer aan te kijken. Wonderlijke hondenwereld.
Afgelopen nachten bij het zien van een prachtige maan en sterrenhemel sta ik stil en denk intens aan Bundels...en geef daarna Banjer een hele grote knuffel voordat we doorlopen.
We hebben een stukje van Bundels zijn vacht afgeknipt bij het crematorium en ligt op de kamer van mijn dochter (ze wilde alle spullen van haar mr. Bundels op haar kamer).
Ik wens je heel veel sterkte om dit grote verdriet op je eigen manier te verwerken.
Het verstand weet dat bij het houden van huisdieren ook afscheid hoort maar het hart denkt daar heel anders over en heeft de tijd nodig om te helen...en ooit..als het grootste verdriet een plekje heeft gegeven...dan halen jullie de prachtigste herinneringen op en zijn jullie, ieder op zijn eigen wijze, in gedachten verzonken met een tedere glimlach op het gezicht.
Een lieve groet,
Francis
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
-
Gabrielle
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Dinie
- Speurneus

-
shadow2005