Komen in het park aan en meneer begint direct te snuffelen en te snuiven alsof zijn leven ervan afhangt.
Goh die is wel heel blij met al die nieuwe geurtjes.. had me toch aan het denken moeten zetten.
Komen halverwege het park een stel tegen met daarbij jawel een zwarte labrador teef. Cas helemaal blij en gelukkig maar kwam redelijk braaf mee toen ik verder liep.
Na een klein uurtje zijn we op de terugweg en ik wil het pad naar de auto inslaan als Castro ineens een veelbetekende blik op mij werpt en voordat ik BLIJF NEE STOP HIEERRRR GVD kan roepen neemt hij een spurt en verdwijnt volkomen uit beeld.
Lang verhaal kort. ik heb drie kwartier als een idioot door het park gerend
Ja hoor meneer staat zich doodleuk te vermaken met het zwarte teefje, net zoals Hidde heeft ie geen idee wat hij ermee aan moet maar hij weet wel dat hij heeeuuul graag bij haar wil blijven.
Op mijn woede uitbarsting die volgde
Heb al mijn kracht moeten gebruiken om hem weg te kunnen sleuren de auto in. Hijgen, schuimbekken niet te zuinig.
Bij thuis komst wilde meneer natuurlijk wat lekkers maar dat kon ie op zijn buik schrijven, vrouwtje was wel toe aan een neut (ok niet liegen een kop thee en een stuk appeltaart) om haar zenuwen weer te bedaren
Leuk hoor reutjes en hun hormonen.......