Ervaring 1ste loopsheid
-
Baco&Luna
- Kleine hondenneus

Ervaring 1ste loopsheid
Hallo,
Ik denk dat Luna loops gaat worden, ik heb alleen heel weinig ervaring met teefjes, dus vandaar wil ik graag ervaringen horen.
Baco is sinds vandaag hopeloos verliefd op Luna, hij wil haar constant achter na lopen, snuffelt aan haar kont, in haar nek. Hij is een week geleden om andere redenen chemisch gecastreerd maar dat werkt natuurlijk nog niet.
Hoelang kan de aanloop na de 1ste loopsheid zijn ?
Ze is net in de rui geweest,
ik heb nog geen bloed gezien, ik heb de test uitgevoerd met keukenpapier. Ook is het nog niet opgezet.
Wanneer weet je zeker dat ze loops zijn
Ze snuffelt ontzettend veel de laatste week, en luistert minder goed, kan dit er mee te maken hebben ?
Ik heb nu het hekje tussen de woonkamer en keuken gesloten zodat ze beide in mijn bijzijn apart liggen.
Baco gaat als wij weg zijn voorlopig in de gang slapen, Luna in haar bench in de woonkamer.
Waar moet ik verder rekening mee houden, wat kan ik doen om het hier zo makkelijk mogelijk te maken?
Ik denk dat Luna loops gaat worden, ik heb alleen heel weinig ervaring met teefjes, dus vandaar wil ik graag ervaringen horen.
Baco is sinds vandaag hopeloos verliefd op Luna, hij wil haar constant achter na lopen, snuffelt aan haar kont, in haar nek. Hij is een week geleden om andere redenen chemisch gecastreerd maar dat werkt natuurlijk nog niet.
Hoelang kan de aanloop na de 1ste loopsheid zijn ?
Ze is net in de rui geweest,
ik heb nog geen bloed gezien, ik heb de test uitgevoerd met keukenpapier. Ook is het nog niet opgezet.
Wanneer weet je zeker dat ze loops zijn
Ze snuffelt ontzettend veel de laatste week, en luistert minder goed, kan dit er mee te maken hebben ?
Ik heb nu het hekje tussen de woonkamer en keuken gesloten zodat ze beide in mijn bijzijn apart liggen.
Baco gaat als wij weg zijn voorlopig in de gang slapen, Luna in haar bench in de woonkamer.
Waar moet ik verder rekening mee houden, wat kan ik doen om het hier zo makkelijk mogelijk te maken?
-
-kim-
- Speurneus

Als Baco een implantaat heeft gekregen dan word het gedrag meestal eerst erger en dan pas beter, daar kan het natuurlijk ook mee te maken hebben.
Zover ik weet begint een teefje al ver voor de loopsheid anders te ruiken. Maar zou dus kunnen dat de loopsheid eraan gaat komen, maar hoe snel kun je volgens mij niet zeggen.
Als Baco zijn implantaat werkt zal hij er vanzelf minder last van hebben, maar ik denk dat iedere reu (die niet heel jong gecastreerd word) er toch wel op reageert.
Zover ik weet begint een teefje al ver voor de loopsheid anders te ruiken. Maar zou dus kunnen dat de loopsheid eraan gaat komen, maar hoe snel kun je volgens mij niet zeggen.
Als Baco zijn implantaat werkt zal hij er vanzelf minder last van hebben, maar ik denk dat iedere reu (die niet heel jong gecastreerd word) er toch wel op reageert.
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
-
Baco&Luna
- Kleine hondenneus

Kim, ik had ook eerst gedacht aan de verergerende werking van de implantaat van Baco, maar hij reageerd al jaren niet echt meer op teefjes, ja hij vind ze leuker als reuen, een besnuffeld ze een keer maar daar houdt het eigenlijk wel mee op.
Dus dan zou het een nieuwe eigenschap zijn door de implantaat ?
Baco reageerde eigenlijk ook amper op Luna, en Luna weet eigenlijk niet wat erover komt, die vind al die aandacht die ze nu eindelijk van Baco krijgt geweldig.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet toe sta dat Baco haar constant besnuffeld en achter na loopt, hij krijgt dan ook een nee, en word naar zijn plaats gestuurd. Doe ik dat goed ?
Lien, 2 maanden naar het verharen geld dat ook voor de eerste loopsheid?
Dus dan zou het een nieuwe eigenschap zijn door de implantaat ?
Baco reageerde eigenlijk ook amper op Luna, en Luna weet eigenlijk niet wat erover komt, die vind al die aandacht die ze nu eindelijk van Baco krijgt geweldig.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet toe sta dat Baco haar constant besnuffeld en achter na loopt, hij krijgt dan ook een nee, en word naar zijn plaats gestuurd. Doe ik dat goed ?
Lien, 2 maanden naar het verharen geld dat ook voor de eerste loopsheid?

Bedankt Monika!
-
KimenBart
- Kleine hondenneus

Hoi.
Onze Luna werd loops toen ze acht maandjes was. Valt niet te missen hoor. De vulva wordt echt groot en bij ons gedroeg ze zich een paar dagen van te voren ook heel vervelend(precies toen we examen gingen doen:-)).
Bovendien ging ze anders ruiken
. Toen het eenmaal zover was wilde ze met rust gelaten worden en was ze lichamelijk echt ziek, zo zielig. Duurde 4 wkn en 2 mnd na de laatste dag loopsheid hebben we haar laten helpen.(ze heeft een pootafwijking, dus wilden geen risico lopen op een oeps-nestje, ze loopt veel los).
Succes!
Onze Luna werd loops toen ze acht maandjes was. Valt niet te missen hoor. De vulva wordt echt groot en bij ons gedroeg ze zich een paar dagen van te voren ook heel vervelend(precies toen we examen gingen doen:-)).
Bovendien ging ze anders ruiken
Succes!
-
labbers
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Hier is de 1 alweer helemaal terug in vacht als ze loops word, terwijl de ander de 1e x helemaal niet verhaarde en ineens loops was en de 2e keer net klaar met de rui..klein beetje vacht terug had..en toen loops werd. Bij alle 2 merk ik het wel al aan de reuen..idd meer interesse wat betreft het ruiken aan de achterkantjes, maar ook de meiden tonen zelf ander gedrag vlak voor de loopsheid..meer plasjes tijdens het uitlaten..Sum word een beetje chago 1-2 dagen voor ze loops word. En natuurlijk de dikke pruim..niet te missen.
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
-
Baco&Luna
- Kleine hondenneus

Luna is nog steeds niet loops, maar weer sinds 2 dagen loopt Baco constant met zijn snuffert onder luna der kont. Dus weer denk ik dat het bijna zover is, nu begint ook de buurhond haar wel erg leuk te vinden.
hoelang van te voren kan een reu al ruiken dat een teefje loops gaat worden ?
hoelang van te voren kan een reu al ruiken dat een teefje loops gaat worden ?

Bedankt Monika!