Ik ben dus wel eens benieuwd wie de doorslag gaf voor het houden van een hond bij jullie!

Met andere woorden: wie is de oorzaak van de labradorverslaving?

Hahaha... ja, ja... herkenbaarrimanime schreef:Kinderen wilde altijd al een hond maar welk kind wil dat nou niet.......Ik heb bewust gewacht tot de kinderen groter waren en naar school zodat ik meer tijd voor een hond zou hebben. Mijn man was geen liefhebber dus ik had ook niet verwacht dat hij zou instemmen. Onder het motto.........Als ik hem maar niet hoef uit te laten enz., enz. is Lola gekomen. De rest is geschiedenis. 2x keer raden wie 1 hond toch wel erg stil in huis vindt
Dat is inderdaad wel drie jaar knokken geweest. Maar nu heb je ook wat.becky0o01201 schreef:Ik heb keihard moeten knokkennom tosca in huis te krijgen.
Eerste afwijzing van jerome we wonen te klein (kon ik wel inkomen).
We gingen verhuizen naar huis met tuin en ook geen zielig tuintje groot genoeg voor kleine kinderboerderij![]()
Tweede afwijzing boven is nog niet af en dat kan niet als er boven nog verbouwt moet worden![]()
Ongeveer jaar later boven nog niets verbouwt ik nog een poging gedaan.
Derde afwijzing nee schat onze auto is te klein (pfffff ja hoor)
Auto kapot ik zat niet lekker meer elke keer wat.
Dus andere en grotere auto aangeschaft.
Mijn tante overleed een hoop verdriet![]()
Ik kreeg 500 euro van mijn oom en overleden tante.
Toen zegt jerome daar moet je iets moois voor kopen iets wat je echt wilt.
![]()
![]()
![]()
Toen kwam kerst en dan krijg ik altijd een bonus zoals ik dat noem van 250 euro.
Ik zeg plus die 500 daar kan ik een mooi labje van kopen.
Met nog een paar weken doorzetten,zeuren was t zover ik mocht gaan zoeken naar een fokker.
Het wachten en vechten waard!
En mijn tante zou trots zijn ze was gek op alle beesten![]()
Einde.