Pup - vacht
-
Op_zoek
- Snuffelneus

Pup - vacht
Dag allemaal,
Met onze Jacky gaat het geweldig goed, mede dankzij de opvoedtips op dit forum. Even een vraagje. Moet ik haar vacht op een of andere manier verzorgen ? Ze krijgt nu toch wel een aardige vacht. Borstelen ?
Af en toe spuit ik haar af, als ze in de modder heeft gezeten of heeft gezwommen, maar dat is alles. Moet ik meer doen ?
Dank,
/a
Met onze Jacky gaat het geweldig goed, mede dankzij de opvoedtips op dit forum. Even een vraagje. Moet ik haar vacht op een of andere manier verzorgen ? Ze krijgt nu toch wel een aardige vacht. Borstelen ?
Af en toe spuit ik haar af, als ze in de modder heeft gezeten of heeft gezwommen, maar dat is alles. Moet ik meer doen ?
Dank,
/a
-
Sjotefleja
- Snuffelneus

-
-kim-
- Speurneus

niet te vaak wassen en niet heel vaak borstellen en verder heeft een labje gelukkig een hele makkelijke vacht
ik borstel alleen als ze verharen, verder niet.
ik borstel alleen als ze verharen, verder niet.
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
Alleen borstelen als ze in de rui zijn anders verstoor je de cyclus van de groei van de haar en dan zijn ze op den duur voortdurend in de rui. Als pup kun je wel borstelen om ze aan het borstelen te wennen, maar niet om de vacht te verzorgen omdat dat nodig zou zijn 
groetjes, Lien
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
- Classic lab
- Snuffelneus

-
Lars en Daniëlle
- Hele grote hondenneus

-
renate
- Speurneus

Ik was alleen de honden als ze in iets vies hebben gerold of als ze weer zo nodig moeten snuffelen waar de ander staat te plassen
Borstelen doe ik zelden. Ik stofzuig ze als ze in de rui zijn ( alle losse haren zijn dan meteen weg ) alleen als ze veel last hebben van de rui dan borstel ik ze een paar goed ( ben dan wel dik een half uur tot een uur bezig om de onderwol zo ver mogelijk weg te halen )
Borstelen doe ik zelden. Ik stofzuig ze als ze in de rui zijn ( alle losse haren zijn dan meteen weg ) alleen als ze veel last hebben van de rui dan borstel ik ze een paar goed ( ben dan wel dik een half uur tot een uur bezig om de onderwol zo ver mogelijk weg te halen )