14 prachtige jaren hebben wij van haar mogen genieten, al 8 jaar heeft ze artrose in haar lieve bruine lijfje en nu is de koek op; sinds vorige week komt ze bijna niet meer zelfstandig overeind en moeten we haar omhoog helpen, ze loopt het korte stukje naar het veldje met heel veel pijn en moeite, maar vooral met pijn, dat is zichtbaar

Tot eergisteren stonden de oogjes nog vrij helder

Ik las altijd al dat je weet als het genoeg is geweest, en dat moment is inderdaad nu aangebroken...

Morgenmiddag om 15.30 uur komt de dierenarts bij ons thuis, want in de behandelkamer vindt Saar het echt niet leuk. Ja, in de wachtkamer wel, want daar staan de koekjes op de balie, hoewel ze daar nu denk ik ook geen acht op zou slaan...
Als Saar over de regenboogbrug is gegaan, zullen wij haar zelf naar het dierencrematorium brengen. We hebben haar als puppy 14 jaar geleden zelf opgehaald, dus ook haar laatste dag willen wij haar zelf begeleiden. Zaterdag zullen we haar as dan mogen ophalen en hebben we Saar weer bij ons thuis.
Je weet dat dit er een keer aan staat te komen, maar wat is het moeilijk als ik haar in die lieve bruine oogjes kijk.. Maar die oogjes vertellen me ook dat het goed is zo. Houden van is ook ... loslaten...
Groetjes,
Jolanda