Wie gaat en zo ja ,waar heen op vakantie?

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
Lien
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2521
Lid geworden op: 07/05/09 22:10
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lien » 07/07/13 13:57

Wil enCo schreef:
Kijk, dit heb ik net gelezen op de site. Er staat niks over het neerschieten van lieve goudgele labradors van 7 jaar he! :)


Dan moet het helemaal goed komen Wil, anders zetten ze dat er wel bij :twisted: :D

Wij doen dit jaar Balconia, vrouwtje kan heel slecht tegen de warmte en doet lekker de airco aan als ze het niet meer trekt :?
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections

Gebruikersavatar
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1706
Lid geworden op: 02/05/06 17:23
Locatie: Putten

Ongelezen berichtdoor Wil enCo » 07/07/13 14:06

Ja, en anders moeten ze eerst nog langs mij Lien! :schieten:

Balconia hebben wij vorig jaar gedaan, hoewel hier heet dat gewoon "puttenanzee" en was eigenlijk ook erg leuk,dagjes uit en savonds gewoon weer lekker in je eigen bedje .
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008

Bowie
Speurneus
Speurneus
Berichten: 17771
Lid geworden op: 30/10/05 16:21

Ongelezen berichtdoor Bowie » 07/07/13 14:26

:D Als kind gingen we altijd naar Playa del Muid (IJmuiden).

Ik heb pas met Bowie een midweekje Zuid-Limburg gedaan.
Lekker weg in eigen land, lekker niet te warm.

Gebruikersavatar
michelle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 622
Lid geworden op: 08/10/08 13:36
Locatie: amsterdam

Ongelezen berichtdoor michelle » 07/07/13 17:29

Bowie schreef::D Als kind gingen we altijd naar Playa del Muid (IJmuiden).

Ik heb pas met Bowie een midweekje Zuid-Limburg gedaan.
Lekker weg in eigen land, lekker niet te warm.


:D playa del muid ben ik vanmiddag nog geweest heerlijk daar hoor
bijna ieder weekend kun je me daar vinden :wink:
Afbeelding

Bowie
Speurneus
Speurneus
Berichten: 17771
Lid geworden op: 30/10/05 16:21

Ongelezen berichtdoor Bowie » 07/07/13 17:31

michelle schreef:
Bowie schreef::D Als kind gingen we altijd naar Playa del Muid (IJmuiden).

Ik heb pas met Bowie een midweekje Zuid-Limburg gedaan.
Lekker weg in eigen land, lekker niet te warm.


:D playa del muid ben ik vanmiddag nog geweest heerlijk daar hoor
bijna ieder weekend kun je me daar vinden :wink:

Is helaas met mijn scootje te ver, van Haarlem naar Playa del Muid (en weer terug).

jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1528
Lid geworden op: 21/02/10 19:23
Locatie: Apeldoorn

Ongelezen berichtdoor jolien » 07/07/13 20:52

Wij zijn net terug uit Thailand waarbij Pien natuurlijk niet mee kon, maar die zat gezellig bij mijn ouders samen met Quincy en Rosa dus ze vermaakte zich prima :) .

In september gaan we nog 1,5 week naar Zuid Frankrijk, naar Port Grimaud. Hier zijn we al twee keer eerder geweest met Pien en ook dit jaar gaat ze weer gezellig mee, heerlijk vind ik dat! We rijden altijd in twee dagen, de eerste dag tot ongeveer Lyon en hebben daar dan een hotelletje wat ook prima gaat met Pien. In de auto ligt ze eigenlijk constant te slapen totdat we even stoppen om te tanken en de benen te strekken. Ideaal dus.

We hebben een huisje op een camping direct aan zee en lopen zo het dorpje in waar Pien ook lekker het water in kan. Nu al zin in! :)

sbientje
Speurneus
Speurneus
Berichten: 12669
Lid geworden op: 26/05/06 20:13
Locatie: Breda
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor sbientje » 08/07/13 12:41

ik ga misschien begin oktober nog een paar daagjes weg met Pom. Denk in Drenthe ofzo, als ik daar wat kan vinden.. Of anders de Ardennen, vaak veel goedkoper ook nog..
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)

Gebruikersavatar
Lana
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 92
Lid geworden op: 07/04/13 12:17

Ongelezen berichtdoor Lana » 08/07/13 15:06

Wij moeten helaas dit jaar in Nederland blijven, dus heel erg duimen voor mooi weer. Natuurlijk gaat Lana mee.
Wij gaan altijd met de caravan dus dat is geen enkel probleem.

Normaal zouden wij naar Spanje gaan en ook daar gaat ze gewoon mee. We staan daar dan op een hondvriendelijke camping, waarbij de hond ook gewoon mee het strand op mag, ze hebben zelfs speciale hondendouches bij de in/uitgang van het strand.
En als het te warm is zetten we gewoon de airco voor dr aan :wink:
Afbeelding

Noah/Bruce
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 437
Lid geworden op: 23/12/11 11:50
Locatie: Scheemda

Ongelezen berichtdoor Noah/Bruce » 08/07/13 16:58

Wij gaan, zoals bijna elk jaar , weer naar biezenmortel, leuke wandelmogelijkheden, fiets route's en als klap op de vuurpijl de zandleij achter de camping, vorig jaar door Bruce ontdekt als prachtig zwemwater.
TRAMPS LIKE US.......BABY WE WERE BORN TO RUN

HennyH
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2167
Lid geworden op: 08/07/04 11:11
Locatie: platteland van Groningen

Ongelezen berichtdoor HennyH » 10/07/13 19:29

Wil enCo schreef:Vakantie in Denemarken: hondenland bij uitstek
De natuur en de lange kustlijn van Denemarken lenen zich uitstekend voor een strandvakantie met je hond. Dit land is enorm vriendelijk voor honden. Er zijn zelfs speciale taxi's en treincoupés voor deze dieren en ook in Legoland is je trouwe viervoeter welkom. Tel daarbij de uitstekende voorzieningen en je hebt je ideale vakantiebestemming.

Kijk, dit heb ik net gelezen op de site. Er staat niks over het neerschieten van lieve goudgele labradors van 7 jaar he! :)


Ik hoop het ook van harte dat het zo is!! Ik heb er zelf vorig jaar ook niets van gemerkt maar mijn Duitse vriendin stuurde me een artikel met die nare berichten.
Afbeelding
Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit

bieke
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 8
Lid geworden op: 24/05/13 11:03
Locatie: retie

Ongelezen berichtdoor bieke » 10/07/13 19:34

wij gaan met ons gezinnetje en Kira natuurlijk naar Butgenbach voor de eerste keer ben superbenieuwd

HennyH
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2167
Lid geworden op: 08/07/04 11:11
Locatie: platteland van Groningen

Ongelezen berichtdoor HennyH » 10/07/13 19:44

Wij zijn vandaag weer teruggekomen van vakantie. We zaten eerst op een camping in Sleeswijk Holstein midden in het bos aan een meer. Het bos was best mooi en oud met enorm dikke bomen maar het verstikte me. Ik zag alleen nog maar bomen en als Groningse van het weidse platteland werd ik daar helemaal bedrukt van. Bij het meer kon je amper komen want alles was begroeit. De honden konden er op zich wel zwemmen maar niet samen met ons want zij mochten niet bij de Badestelles komen.

Dus toen het weer beter werd zijn we op de terugweg nog bij een camping even boven Bremen neergestreken. Daar stonden we aan de zomerdijk van de Weser en kon ik eindelijk weer in de verte kijken. Dat was een enorme opluchting en wat het helemaal super maakte was dat de honden op de dijk los mochten lopen en zelfs los op het strand direct naast de camping! Ik kan deze camping dan ook aanraden!! Een echt hondenparadijs! Kijk zelf maar!!
http://www.juliusplate.de/
Afbeelding

Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit

Gebruikersavatar
Daphne
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 39
Lid geworden op: 09/06/13 13:12

Ongelezen berichtdoor Daphne » 20/07/13 14:03

Wij gaan naar Terschelling toe, hebben een huisje geboekt met tuin waar Isa ook welkom is. Heel fijn dat honden op het strand en in het bos los mogen! Zag al dat ze ook hondenfietskarren verhuren dus het moet helemaal goed komen :D

AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1456
Lid geworden op: 24/09/09 12:26
Locatie: Delft
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor AnP » 20/07/13 14:21

Ben naar oostenrijk geweest, met dogwalktrail, mooi land en super vakantie

Saskialappie

Ongelezen berichtdoor Saskialappie » 20/07/13 14:46

Wij hebben ook eindelijk onze vakantie besproken! Wij gaan naar een hotel in Willingen (in Hoch Sauerland, Duitsland) waar ook onze 2 honden welkom zijn :klasse: . Het hotel ligt aan de rand van een bos en vanuit het hotel zijn er diverse wandelroutes :applaus: . Ik heb er nu al zin in! Maar we gaan pas in september...


Terug naar “Op vakantie met je hond”