'Brilletje' rond ogen....
-
- Kleine hondenneus
'Brilletje' rond ogen....
Hallo daar.
Ik had even een vraagje. Ik zie vanmorgen dat Luna een soort brilletje krijgt rond haar ogen. Beetje schilferige kale plekjes. Ti's nog niet heel erg en ze heeft geen jeuk o.i.d. Kan ik er iets op smeren? Heb hier vetaderm staan. Of morgen meteen langs de da gaan?
Groetjes Kim, Luna en Bo
Ik had even een vraagje. Ik zie vanmorgen dat Luna een soort brilletje krijgt rond haar ogen. Beetje schilferige kale plekjes. Ti's nog niet heel erg en ze heeft geen jeuk o.i.d. Kan ik er iets op smeren? Heb hier vetaderm staan. Of morgen meteen langs de da gaan?
Groetjes Kim, Luna en Bo
-
- Hele grote hondenneus
-
- Speurneus
kan inderdaad iets zijn, maar kan ook zijn omdat jonge honden overal inzitten dat ogen wat meer getraand hebben en dus wat meer rotzooi uit de oogjes komt (wat na opdroging wat schilfers geeft) dan anders het hoeft niet per see iets engs te zijn, maar om het zeker te weten ff naar de da
al me kinders uitgevlogen
-
- Kleine hondenneus
Hallo!
Bedankt voor jullie reacties!
Ik ben vanmorgen naar de da geweest. Er is een afkrabbel gedaan (zielig zo bij d'r oogjes
) . Ze gaf geen kik. Gelukkig geen schurft i.o.d. Da denkt misschien een allergische reactie op vuil water. Dus na t zwemmen spoelen met schoon water en kijken of het dan weg gaat.
Gr. Kim, Luna en Bo
Bedankt voor jullie reacties!
Ik ben vanmorgen naar de da geweest. Er is een afkrabbel gedaan (zielig zo bij d'r oogjes

Gr. Kim, Luna en Bo
- Caya
- Hele grote hondenneus
Onze Fleur heeft daar ook last van maar dan enkel in de zomermaanden. Zij is allergisch voor gras. Ook de onderkant van haar pootjes vertonen rode schilferige plekken. In het najaar verdwijnt alles weer en komt er weer een mooie vacht op. Ik hou de huid kalm met Aloe First. Dat spray ik op een wattenschijfje en dat wrijf ik voorzichtig rond haar ogen.
Wat er ook speelt in de wereld, laat het vooral de honden zijn!

Dewi ♀ 21-04-03/08-08-17
Norah ♀ (The Prettiest vh Oosterhuis) 01-11-05
Fleur ♀ (Just Imagine vh Oosterhuis) 09-01-08
Cleo ♀ ( Lab' Major Headway) 08-03-11
Rose ♀ (Lab' Major Limited Edition) 20-04-12
Jenthe ♀ (Lab' Major Flower Power) 10-05-14
Xanne ♀ 24-10-02/22-08-13