En ik denk dat het nog handiger is om in het vervolg niet de kinderen met de labradors alleen op pad te sturen. Want je ziet wat er van komt.
Obdammer Weerepark
-
Nino&Toosje
- Speurneus

Obdammer Weerepark
Groepje kinderen was met 2 labradors aan de wandel, en die hebben 2 kinderen gepakt. Van het ene kind het shirtje aan fladderen , het andere kind bijtwond in de zij. Stond vandaag in de krant in het Noord Hollands Dagblad. Ik dacht, ik zet het hier even neer. Misschien herkend iemand het park . Eric Groot, de vader van de kinderen zou graag willen weten van wie de honden zijn, niet om de schade te vergoeden ,maar om te laten weten dat de honden dit gedaan hebben en dat het misschien handig is om met de honden naar een cursus te gaan.
En ik denk dat het nog handiger is om in het vervolg niet de kinderen met de labradors alleen op pad te sturen. Want je ziet wat er van komt.
-
Roos
Re: Obdammer Weerepark
Precies wat ik dacht al lezendeNino&Toosje schreef: En ik denk dat het nog handiger is om in het vervolg niet de kinderen met de labradors alleen op pad te sturen. Want je ziet wat er van komt.
-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
corretje
- Hele grote hondenneus