Obdammer Weerepark

Vragen over gedrag? Plaats ze hier.
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Obdammer Weerepark

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Groepje kinderen was met 2 labradors aan de wandel, en die hebben 2 kinderen gepakt. Van het ene kind het shirtje aan fladderen , het andere kind bijtwond in de zij. Stond vandaag in de krant in het Noord Hollands Dagblad. Ik dacht, ik zet het hier even neer. Misschien herkend iemand het park . Eric Groot, de vader van de kinderen zou graag willen weten van wie de honden zijn, niet om de schade te vergoeden ,maar om te laten weten dat de honden dit gedaan hebben en dat het misschien handig is om met de honden naar een cursus te gaan. :)
En ik denk dat het nog handiger is om in het vervolg niet de kinderen met de labradors alleen op pad te sturen. Want je ziet wat er van komt.
Roos

Re: Obdammer Weerepark

Ongelezen bericht door Roos »

Nino&Toosje schreef: En ik denk dat het nog handiger is om in het vervolg niet de kinderen met de labradors alleen op pad te sturen. Want je ziet wat er van komt.
Precies wat ik dacht al lezende :wink:
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Het siert de eigenaresse van de labrador/golden kruising dat ze contact heeft opgenomen met de eigenaar. Minder vind ik het feit, dat er al eerder een bijtincident is geweest met deze hond .Dan geef je zo een hond niet mee met kinderen. :(
corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door corretje »

Hoezo heb je dan geen verantwoording. De veiligheid van kids gaan toch voor, zeker als je weet dat je hond al een keer gebeten heeft. Zo zie je maar weer dat kinderen geen baas kunnen zijn over een hond in veel gevallen. :(
:blondpootje: Kira 27-02-2002 0verleden op 24-12-2013
:zwartpootje: Diezel 24-10-2008
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Ik zie hier vaak kinderen lopen met honden. NOg erger, een buurman laat gewoon jonge kinderen van de buren zijn hond uitlaten. Moet allemaal kunnen.
Ik snap het niet.
Afbeelding

bedankt Sharon !
Plaats reactie