Puppy ervaringen

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Naomie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Naomie »

JongM schreef:Tjonge zeg.......hier echt een zielig hondje, alsof hij nooit iets krijgt!!!!!!
Dacht doe de brokjes in de kong, de rest er naast, nee nee nee meneer gooide bijna zijn hele bak omver incl waterbak! :shock: :shock:
Kong op de grond ook niets.....gaat de hele kamer door en meneer maar steeds agressiever worden en kwijlen. :(
Hem uiteindelijk de rest in zijn kong in de bench laten nuttigen.
Dit is niet normaal meer.

Vanavond pup cursus, vraag ik daar ook eens wat ik kan doen.
Een tip voor de schrokkers: niet moeilijk doen met allerlei stenen of bakken. Gewoon een klein laagje water in de bak. ze kunnen niet eten en drinken tegelijkertijd.
Afbeelding
JongM
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door JongM »

Gefeliciteerd Flow.....goed gedaan! En leuk dat je het gaat vinden nu je helemaal los durft!

Sbientie; welke cursus doen jullie?

Wij zijn geslaagd voor de puppycursus!!! (Ja, WIJ want ik moet ook het juiste doen natuurlijk :wink: )
De vervolg voor ons (EG) begint in september.

Ik zal het eens proberen met wat water in zijn bak. (Bij de brokken dan)
We proberen ook dat wij uit het zicht gaan met eten, dat lijkt ietsiepietsie te helpen.

Nu zijn we aan het camperen. In zeeland op de camping en Denzell heeft voor het eerst een nachtje in zijn doggyride geslapen bij ons in de voortent! Hij doet het super!!! En leuk dat hij het vind hier!!!
Wij genieten ook.
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

wij doen puppy(nouja, inmiddels meer puber)jachttraining! Pom is de eennajongste in de groep :)
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Wij gaan overstappen van hondenschool, wel geslaagd voor de pupcursus maar ik vind deze kc niet zo geweldig.
Ik wil ook een begin gaan maken met de jachttraining, Flow heeft grotendeels gewisseld dus we zijn er klaar voor. :D
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
sita13
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door sita13 »

Leuk om alle puppy verhalen te lezen...
Hier een bruin labje van 14 weken genaamd sita.
Het gaat super goed.. Af en toe ff een gekke bui. Dat heeft ze dan buiten op het veld en begint dan rondjes om ons heen te rennen.... Dan wordt je geduld goed op de proef gesteld maar verder is het een onwijs lief popje!!
Els
Speurneus
Speurneus

Het grote uitproberen is begonnen. :D Tanden in de schommelstoel, o mag dat niet vrouwtje, echt niet? O, ook niet een nano seconde later? Flauw vrouwtje. :D

Sloffen van de baas allebei naar het zwembad transporteren, mocht ook al niet en de baas was al helemaal niet blij. :D Ook flauw..

OP tafel klimmen, OP een eetkamerstoel gaan zitten en dan uber onschuldig kijken, of beter, ontzettend arrogant zo van kijk mij dan. Mag ook al niet, pffff..

Langslopen en dan even snel contact maken (tandjes, heel zachtjes) met mijn tenen of achterwerk, en dat ging me veel te onschuldig kijkend. :D
Lekker ding. :verliefd1:
Groetjes,
Els

sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Pom klimt nog steeds nergens op. ze gaat wel overal op hangen met de voorkant maar ze begrijpt niet helemaal dat ze met een klein hupje haar billen er ook op heeft. Nou ja, maakt ook niet uit :D

Ze begint de lol van het apporteren ook in te zien geloof ik.. net nog even wat korte apportjes gedaan. Eerst wilde ze het apport wel gaan halen maar kwam ze niet terug, of ze verloor de interesse, maar nu lijkt ze het begrepen te hebben :)
Aidualc85
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Aidualc85 »

Zo herkenbaar! Hier is meneer van mening dat het plekje waar ik altijd zit op de bank ook geschikt is voor zijn billen :D (en dan je lach inhouden is dan weer een kunst voor mij)

En gisteravond 'per ongeluk' ook wat succesvolle apportjes. De buren zullen zich wel op hun hoofd gekrabt hebben met de blije geluiden uit onze tuin :D
:blondpootje: Mika (Reagis Star Trooper) 17-01-2013
Annamaria
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Annamaria »

Els schreef:Het grote uitproberen is begonnen. :D Tanden in de schommelstoel, o mag dat niet vrouwtje, echt niet? O, ook niet een nano seconde later? Flauw vrouwtje. :D

Sloffen van de baas allebei naar het zwembad transporteren, mocht ook al niet en de baas was al helemaal niet blij. :D Ook flauw..

OP tafel klimmen, OP een eetkamerstoel gaan zitten en dan uber onschuldig kijken, of beter, ontzettend arrogant zo van kijk mij dan. Mag ook al niet, pffff..

Langslopen en dan even snel contact maken (tandjes, heel zachtjes) met mijn tenen of achterwerk, en dat ging me veel te onschuldig kijkend. :D
Sloffen van baas niet in het zwembad getransporteerd?
:zwartkopje: Pippi ♀ (Doiridh of Molly's Mountain) 2-7-2007 (2-3-2017 overleden)
:zwartkopje: Zelda ♀ (Fairywood's Top of the Rock) 28-1-2009
:zwartkopje: Yoshi ♀ (Black Yoshi van Labradorestad) 26-2-2012
:blondkopje: Mika ♀(Fair-Court Whispering Star,oppashond is van zus) 3-3-2013
:blondkopje: Rosalina ♀(Yoshi's Rosalina v. Labradorestad) 5-9-2016
Els
Speurneus
Speurneus

Eentje wel, de andere net niet. :D Eigen schuld, de baas moet zn sloffen ook netjes weg zetten als ie ze uit doet. Flow is goed in ons opvoeden. :D
Groetjes,
Els

sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

pom was gisteravond ineens verdacht rustig. Naar de slaapkamer gesneakt, maar dat doet ze wel vaker om daar dan lekker te gaan slapen. Na een half uurtje toch maar eens gaan kijken.... mijn mooie slippers helemaal gesloopt :lol: en dan die kop erbij!
Binno
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Binno »

Els schreef:Het grote uitproberen is begonnen. :D Tanden in de schommelstoel, o mag dat niet vrouwtje, echt niet? O, ook niet een nano seconde later? Flauw vrouwtje. :D

:lol:
dat is hier al lange tijd bezig, en Moosje is een paar weken jonger dan Flow... dus het gaat nog erger worden dan :eusashhh: :D :D
Afbeelding

Afbeelding Wood Fen Moos °23-03-2013
Els
Speurneus
Speurneus

sbientje schreef:pom was gisteravond ineens verdacht rustig. Naar de slaapkamer gesneakt, maar dat doet ze wel vaker om daar dan lekker te gaan slapen. Na een half uurtje toch maar eens gaan kijken.... mijn mooie slippers helemaal gesloopt :lol: en dan die kop erbij!
Als ze opeens verdacht rustig ergens gaat liggen en er komt geen gesnurk uit, haalt ze rottigheid uit. :D :D
Ze is nu verplicht in de bench, slaaptijd, want vrouwtje moest even het huis dweilen en dat gaat dan echt niet met een loslopende pup die een geweldig gevoel voor humor heeft. :D :D
Groetjes,
Els

Aidualc85
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Aidualc85 »

sbientje schreef:pom was gisteravond ineens verdacht rustig. Naar de slaapkamer gesneakt, maar dat doet ze wel vaker om daar dan lekker te gaan slapen. Na een half uurtje toch maar eens gaan kijken.... mijn mooie slippers helemaal gesloopt :lol: en dan die kop erbij!
Het kon wel een tweeling zijn!!! Mijn slipper is vanmorgen gesneuveld.
Lagen achter het traphekje op de trap.

Daarna ga ik boven mn schoenen halen. Is meneer via de bank OP de bench gesprongen :shock:

Heb ook het idee dat Mika een ENORME knaagbehoefte heeft. Ondanks meer dan genoeg kauwmateriaal heeft meneer in een onbewaakt ogenblik z'n tanden in de deur, MUUR en houten lantaarn gezet. Maakt ook niet uit wat voor materiaal het is, zelfs de verwarmingsbuizen zijn niet veilig....
michelle1301
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door michelle1301 »

Hier is gister een plint van de muur getrokken. Even niet aan het opletten. Kwam de keuken in en meneer schoot gelijk weg en heel onschuldig kijken.
Dus meteen dat ik het zag ook heel hard nee gezegd.

Maar heeft tot nu er niet aangezeten meer. Dus tot nu toe heeft het effect gehad.
Plaats reactie