Over het algemeen is het geen ramp genoeg andere ondergronden, maarrrr.... we gingen een proef lopen, gras was nog kleddernat, madam liep naast me als een dressuurpaardje, poten hoog optillen, en sprongetjes maken
poezelige pootjes niet nat willen laten worden
- Romke
- Grote hondenneus

Re: poezelige pootjes niet nat willen laten worden
Hier ook een aapje dat niet van nat gras houdt, heb zelfs al met haar getraind, in kletsnat gras aan de lijn oefeningen doen. Dan beviel haar niet zo.
Over het algemeen is het geen ramp genoeg andere ondergronden, maarrrr.... we gingen een proef lopen, gras was nog kleddernat, madam liep naast me als een dressuurpaardje, poten hoog optillen, en sprongetjes maken
- Milou
- Grote hondenneus

Haha, geniaal.Romke schreef: madam liep naast me als een dressuurpaardje, poten hoog optillen, en sprongetjes maken![]()
Helaas banjert Youp overal doorheen. Hoe viezer, hoe beter. Maar op commando zit of af in nattigheid is toch wel een dingetje.

-
corretje
- Hele grote hondenneus

Diezel maakt het allemaal niet uit. Lekker in het natte gras rollen/zitten/liggen geen probleem. Sloten ook niet, maar daar probeer ik hem uit te houden ivm allergieen. En modderplassen... doorheen lopen wel maar hij is er nog nooit in gaan liggen of rollen.
-
kristies
- Speurneus

die moddersloten en plassen zijn hier ook het probleem niet hoorcorretje schreef: Diezel maakt het allemaal niet uit. Lekker in het natte gras rollen/zitten/liggen geen probleem. Sloten ook niet, maar daar probeer ik hem uit te houden ivm allergieen. En modderplassen... doorheen lopen wel maar hij is er nog nooit in gaan liggen of rollen.