poezelige pootjes niet nat willen laten worden

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Romke
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Re: poezelige pootjes niet nat willen laten worden

Ongelezen bericht door Romke »

Hier ook een aapje dat niet van nat gras houdt, heb zelfs al met haar getraind, in kletsnat gras aan de lijn oefeningen doen. Dan beviel haar niet zo.

Over het algemeen is het geen ramp genoeg andere ondergronden, maarrrr.... we gingen een proef lopen, gras was nog kleddernat, madam liep naast me als een dressuurpaardje, poten hoog optillen, en sprongetjes maken :?
Milou
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Milou »

Romke schreef: madam liep naast me als een dressuurpaardje, poten hoog optillen, en sprongetjes maken :?
Haha, geniaal.

Helaas banjert Youp overal doorheen. Hoe viezer, hoe beter. Maar op commando zit of af in nattigheid is toch wel een dingetje. :P
Afbeelding Afbeelding
:zwartpootje: Barry ♂ juni 1985 tot augustus 1997
corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door corretje »

Diezel maakt het allemaal niet uit. Lekker in het natte gras rollen/zitten/liggen geen probleem. Sloten ook niet, maar daar probeer ik hem uit te houden ivm allergieen. En modderplassen... doorheen lopen wel maar hij is er nog nooit in gaan liggen of rollen.
:blondpootje: Kira 27-02-2002 0verleden op 24-12-2013
:zwartpootje: Diezel 24-10-2008
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

corretje schreef: Diezel maakt het allemaal niet uit. Lekker in het natte gras rollen/zitten/liggen geen probleem. Sloten ook niet, maar daar probeer ik hem uit te houden ivm allergieen. En modderplassen... doorheen lopen wel maar hij is er nog nooit in gaan liggen of rollen.
die moddersloten en plassen zijn hier ook het probleem niet hoor :orange4: het is puur dat mooie schone NATTE gras.. :mad:
Plaats reactie