Groenlipmossel tegen Artrose

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Gebruikersavatar
Gaby
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 46
Lid geworden op: 24/11/16 21:54

Groenlipmossel tegen Artrose

Ongelezen berichtdoor Gaby » 26/05/19 23:59

Graag wil ik mijn ervaringen delen betreffende de natuurlijke ontstekingsremmer Groenlipmossel.
Ik geef het nu enkele weken en het ziet er naar uit dat de pijnstillers voorlopig althans niet meer nodig zijn.

Zijn er nog andere gebruikers van dit product tegen Artrose ?

Ik ben benieuwd, in een later stadium vertel ik er wat meer over hoe een en ander
zo kwam.

Groet,

Jim
Afbeelding

Gebruikersavatar
Gaby
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 46
Lid geworden op: 24/11/16 21:54

Re: Groenlipmossel tegen Artrose

Ongelezen berichtdoor Gaby » 11/10/19 20:24

Na 5 maand kan ik zeggen dat de groenlipmossel , collageen en omega 3 visolie cocktail wonderbaarlijk heeft uitgepakt.
Ik heb dit zelf samengesteld en heb mijn oude hond weer terug, ook het hinken doet ze niet meer. ook het snauwen naar andere honden is over, waarschijnlijk omdat ze nu geen pijn meer heeft.
Ik overleg met de dierenarts zijn we met de pijnstillers tegen artrose gestopt.

Nee dit is geen reclamepraatje. Ik stuur een fotolink mee van de producten die ik gebruik maar eventueel een ander merk kan ook werken.
Ik heb voor de goedkopere menselijk varianten gekozen , die je via internet kunt bestellen.
Kijk goed uit er zijn nogal wat prijsverschillen. Veel aanbieders hebben zo nu en dan acties 2 voor 1 etc.

Jullie kunnen me altijd mailen voor info. het is echt het proberen waard en onze Gaby is fijn mee geweest op vakantie
naar Duitsland inclusief 6 treden trap lopen naar het huisje.

https://www.flickr.com/photos/133354625@N08/48881604551/
Afbeelding

nishamila

Re: Groenlipmossel tegen Artrose

Ongelezen berichtdoor nishamila » 15/10/19 19:47

Ik zou dat wel eens willen proberen, hoeveel geef je van elks?

Gebruikersavatar
Gaby
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 46
Lid geworden op: 24/11/16 21:54

Re: Groenlipmossel tegen Artrose

Ongelezen berichtdoor Gaby » 15/10/19 23:24

Hallo Nishamila,

Ik geef 1 groenlipmossel ( lucovitaal ) capsule , 1 collageen ( Lucovitaal ) tablet en 2 omega 3 capsules Holland & Barret morgens.

s"avonds nog een groenlipcapsule.

Wel even volhouden.

Ik zie dat Holland & Barret de 100 stuks omega 3 visolie in de aanbieding heeft
gewoon zo nu en dan googlen voor de beste aanbieding. Werken net zo goed als speciaal voor dieren en veel goedkoper.

Let goed op sommige online drogisterijen verkopen de 30 capsules potten terwijl er ook 90 stuks zijn vaak als aan bieding ( zie links)

https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/holland-barrett-omega-3-60018941?skuid=018940


https://www.drogist.nl/lucovitaal-groenlipmossel-complex-90-capsules.htm

Ik zie dat deze slecht leverbaar zijn collageen ( Lucovitaal ) tablet, hiervoor kun je ook een andere multivitamine met collageen gebruiken hoor
Even googlen , Ik zou wel de groenlip van Lucovitaal gebruiken omdat ik de werking van andere merken niet weet

Succes en houd ons op de hoogte, ik ben benieuwd of het bij anderen ook zo goed aanslaat.

Groeten Jim
Afbeelding

nishamila

Re: Groenlipmossel tegen Artrose

Ongelezen berichtdoor nishamila » 17/10/19 07:34

Bedankt, ik ga daar eens om kijken


Terug naar “Gezondheid”