Ze kan dan net zo als Nino kijken......
Joehoe, is daar iemand???
-
Lotus
-
Dorette&Toosje
-
Lotus
Dorette&Toosje schreef:Ze wilden zelf naar buiten, dus mochten ze . Ondertussen was ik met koken begonnen. Toen ik even om de hoek keek zag ik ze zo zielig zittenLotus schreef:ja hier moet Lotus ook uit de keuken blijven, maar dan meer omdat ik anders continu over haar struikel
![]()
Ze kan dan net zo als Nino kijken......
-
Lousje
-
Dorette&Toosje
Als ik zijn stembandjes mag laten verwijderenLousje schreef:Zal ik Diesel vrijdag nog even je ramen laten doen dan?Dorette&Toosje schreef:Ja, en vooral zo lekker voor je ramen. Heb je meteen geen gordijnen meer nodigcarola schreef:Wat een braaf stelletje![]()
![]()
Lief hoor, die neusjes tegen de ramen![]()
wat zullen jullie komende dagen veel moeten autorijden
-
Dorette&Toosje
-
kristies
- Speurneus

-
Lousje
Onze oren suisden gister toen we thuiskwamen maar ik geloof niet dat het indruk heeft gemaakt op meneer. :x Ik ga nu op zoek naar een scheepshoorn.Dorette&Toosje schreef:Als ik zijn stembandjes mag laten verwijderenLousje schreef:Zal ik Diesel vrijdag nog even je ramen laten doen dan?Dorette&Toosje schreef: Ja, en vooral zo lekker voor je ramen. Heb je meteen geen gordijnen meer nodig![]()
![]()
-
Dorette&Toosje
Ik denk dat ik maar even oorbeschermers opzet voor de 3 uur durende rit naar LimburgLousje schreef:Onze oren suisden gister toen we thuiskwamen maar ik geloof niet dat het indruk heeft gemaakt op meneer. :x Ik ga nu op zoek naar een scheepshoorn.Dorette&Toosje schreef:Als ik zijn stembandjes mag laten verwijderenLousje schreef:Zal ik Diesel vrijdag nog even je ramen laten doen dan?![]()
![]()
-
Lousje
Marktplaats.nlDorette&Toosje schreef:Ik denk dat ik maar even oorbeschermers opzet voor de 3 uur durende rit naar LimburgLousje schreef:Onze oren suisden gister toen we thuiskwamen maar ik geloof niet dat het indruk heeft gemaakt op meneer. :x Ik ga nu op zoek naar een scheepshoorn.Dorette&Toosje schreef: Als ik zijn stembandjes mag laten verwijderen![]()