yari schreef:
Volgens mij links Nick, rechts Jessie (bij de Zevenhuizerplas?)
klopt
Nick links, Yari rechts (bij jou thuis toen in Nieuwerkerk a/d IJssel)
klopt
Sting?
klopt
Ik ging toen ook vrij vaak mee met forumwandelingen, volgens mij
zijn die twee met die stok mijn Yaartje en Gerritte's Simba?
De rest is te klein om te zien wie wie is.
helaas, hier zit een foutje. Nicki staat vooraan bij Simba van Gerritte. Dit was de wandelgroep: Sjors en Vito van Jorunn, Jessy van Ellieh, Dorine en Nicki en Gerritte met Sting en Simba
Dit was bij de Maasvlakte volgens mij, daar was ik ook bij (en Yari dus ook).helaas, net als bij de vorige foto niet helemaal: dit was in Scheveningen toen Ellieh aan de beurt was voor de koffie in huis![]()
Patricia met Jessie, Nick en Noortjeklopt
De meest linkse zwarte is Nick, de rechtse Sting met daarnaast Simba. Die andere gele en die 2 bruintjes weet ik niet.klopt, de overige zijn: vlnr Vito, Nicki, Sjors, Sting, Simba en Jessy
Heel moeilijk te zien, maar ik herken idd ook alleen Tamara en Barry (en ik zie Santhos ook en Jessie volgens mij ook)klopt, ook zie je Ronald, de oud-beheerder
Nick in de Zevenhuizerplasklopt
Luna van Von?klopt
Het lijkt daar in Zoetermeer, hoe heet dat ook alweer, waar je ook z'n blauw bruggetje hebt?
Weet niet wie die persoon is, maar ik zie volgens mij Sting, Simba en Nick in ieder geval?de persoon is Jorunn
Geen idee, te klein om te zien.Patricia, maar ook Ingrid en haar man Luuk en ik staan erop![]()
Voor de forum-oude rotten
Re: Voor de forum-oude rotten
-
- Kleine hondenneus
lupos schreef:inderdaad Pauline, we hebben je een tijdje gemist op het forum! Maar op de foto staat inderdaad Snoopy en Alex. Ik zal bij de foto's van mij de antwoorden gaan geven, al was Mariëlle aardig op weg!Doglover155 schreef:Moet ook even goed nadenken.![]()
Was de eerste keer voor jou niet Reeuwijk, waar ik ook bij was??
Of was dat niet de eerste keer??
Met idd Patricia en Gerritte??

die middelste... die is pas ENG

Clemens en een stukje Toos

In de ren ligt Hagrid als pupje, Nicki ligt achterin, vooraan zijn Jessie en Annique en rechts de dames van Anita: Amar en Marron

zie je hij kón toch slapen... dat is het bewijs!!!

Stukje Sanne van Dort, Ronald en Patricia en de man van Anita: Marcel...

Zoon van Anita, Bas, Stelzer met haar zoontje, ik zie Ester van (toen nog) Max, mezelf, Sanne van Dort, Clemens en vrouw, Patricia, Pieter (mijn Pieter

Barry met Santhos, Marc met Simba... de andere jongen weet ik niet

Dit is leuk

2 dagen hahaha en dan kom je nog altijd dezelfde gekken tegen... kun je nagaanDoglover155 schreef:lupos schreef:inderdaad Pauline, we hebben je een tijdje gemist op het forum! Maar op de foto staat inderdaad Snoopy en Alex. Ik zal bij de foto's van mij de antwoorden gaan geven, al was Mariëlle aardig op weg!Doglover155 schreef:Moet ook even goed nadenken.![]()
Was de eerste keer voor jou niet Reeuwijk, waar ik ook bij was??
Of was dat niet de eerste keer??
Met idd Patricia en Gerritte??Ben ook maar net weer terug.

-
- Speurneus
- Contacteer:
en mugo en hagridEsmeralda schreef:Die Flupke van jou herken ik wel

-
- Speurneus
- Contacteer:
sbientje schreef:oe, foto's van bas in zijn blote lijfopslaan opslaan

woeps dan heb ik een foutje gemaakt, en is het niet Marron en Amar, maar Max en Jessy (van Ellyh)ester en max schreef:en helemaal bij het trappetje is Maxlupos schreef:
In de ren ligt Hagrid als pupje, Nicki ligt achterin, vooraan zijn Jessie en Annique en rechts de dames van Anita: Amar en Marron![]()
-
- Speurneus
- Contacteer:
klopt Amar en marron staan idd niet op deze foto, leuk he kleine Maxester en max schreef:en helemaal bij het trappetje is Maxlupos schreef:
In de ren ligt Hagrid als pupje, Nicki ligt achterin, vooraan zijn Jessie en Annique en rechts de dames van Anita: Amar en Marron![]()

-
- Speurneus
- Contacteer:
de laatste foto van de BBQ is trouwens ook max met flupke

-
- Speurneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
kloptester en max schreef:en die eerste foto's die Anita heeft geplaatst is volgens mij bij de wandeling in Soest waarbij Amar op haar rug ging voor Max![]()
![]()

-
- Speurneus
- Contacteer:
erg heAnjaS schreef:Leuk, herken mezelf en Saar op de foto's van het Panbos.
Jeetje 2005, wat gaat het snel..

jammer dat ze onze gezichten niet op foto hebben vastgelegd toen, Max ging altijd voor iedereen op zijn rug en Amar nooit en ineens was daar het moment :orange8:marron schreef:kloptester en max schreef:en die eerste foto's die Anita heeft geplaatst is volgens mij bij de wandeling in Soest waarbij Amar op haar rug ging voor Max![]()
![]()
![]()
dat was erg komisch en totaal onverwacht