Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Whaaaaaa hier sneeuwt het ook Wij gaan ook naar buiten MET de camera
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Ik ben weer terug! Hij vond het geweldig! De foto's zijn een beetje mislukt...er zitten allemaal sneeuwvlokken voor de lens! Maar goed, eens kijken of er wat tussenzit!
Veel plezier iedereen!
iris

Ongelezen bericht door iris »

Wat een leuke foto's!!! Ik moet helaas nog even wachten, maar rond een uur of 12 kan ik ook even naar huis en ga ik ook foto's maken! Ik kan ze alleen vanaf mijn werk niet plaatsen, dus dat wordt dan komend weekend!

Toch wel tof van de weermannen dat ze gezorgd hebben voor sneeuw, dat moeten de broertjes ook leren, moeten ze gedacht hebben!
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Wat een leuk filmpje! Lekker de sneeuw opeten! Ik heb wel 2 filmpjes gemaakt net, ik zal ze eens plaatsen. Als Finn straks weer wakker is gaan we naar de tuin om foto's te maken, in het parkje lukte het niet zo.
miran&joost

Super Sandra!!! en wat is Finneke grooooot
miran&joost

Ja, leuke filmpjes, ennuh .... gaat het lukken om 4 Maart ook te komen ??

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Leuk zeg die filmpjes..en wat is Finn blij met zijn appel.. :) . ik ben ook aan de slag gegaan.. zal zo een poging doen hier te plaatsen!

Heerlijk he ... eindelijk Sneeuw.... :lol:
iris

Tessel vond het ook geweldig. Heb ook een filmpje gemaakt, maar weet niet precies hoe ik dat moet plaatsen. Maar ik ga het proberen van het weekend! Dan pas kan ik ook jullie filmpjes bekijken, want dat lukt me op kantoor niet.

Het is hier nu even gestopt met sneeuwen, maar ik hoop dat het er straks nog ligt, dan kunnen we nog even in de sneeuw spelen!

@Kristie: gaat de puppycursus gewoon door?

groetjes Iris
kristies
Speurneus
Speurneus

@ Iris.. zo ver ik weet gaat de cursus gewoon door

Hier dan ook mijn filmpje..
( let niet op mijn gewauwel erdoor heen... :oops: )
Afbeelding

hopelijk lukt het :)
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ook al een sneeuweter :D!

Gezellig hoor, dat geklets van jou! Ik probeer altijd mijn mond te houden, maar het lukt me nooit... Op deze fimpjes praat ik gelukkig niet zo heel veel :wink: Je stem klinkt altijd zo anders op video, echt raar!

Hij ziet er goed uit hoor! Wel grappig, in het filmpje ging hij plassen, maar hij blijft bijna helemaal staan. Finn buigt helemaal door zijn achterpoten, totdat hij net de grond niet raakt.
Hier is het al weer een beetje aan het dooien en spekglad. Niet meer rennen in de tuin, het is net een ijsbaan :?
kristies
Speurneus
Speurneus

De uitslag van de wekelijkse weegsessie op de hondenschool; 13,8 Kg!! :shock: dat gaat hard zeg.. :?

Verder ging het ondanks het weer.. ( regen :( ) erg goed vandaag!! :D
Alleen zit en dan blijven terwijk de instucteur hem probeerde te lokken alsof hij een snoepje gaf ging mis.. maar ja.. dat ging bij bijna iedereen mis.. :D
We zouden vandaag down gaan oefenen, maar omdat het grasveld ongeveer zwembad was hebben we dat nog een weekje uitgestelt. :)
Chester loopt steeds beter mee, gaan goed zitten was niet onder de indruk van allerlei obstakels tijdens het lopen en is steeds minder afgeleid door de andere pups.. wij zijn trots!!!!!!!!!! :D :orange10: het is een echt; :braaf:

Morgen bij Diana een nieuwe zak voer halen, die kon er vandaag helaas nog niet bij zijn. ( heeft spit :( ) Ben benieuwt hoe de zusjes van Chester groeiien.. ( Dyna is wel niet echt een zusje, maar ze zijn toch samen opgegroeit.. )
iris

Goed zo Chester!!! :P Jullie moeten ook al zulke moeilijke dingen doen.

Jammer he, dat Diana niet kon komen. Ik had gehoopt dat ze zou komen, dan konden we de ladies even bewonderen!
Ik ga zondag even langs om een zak voer te halen, denk dat ik het net ga redden met het voer, maar het is nu echt bijna op. Heel misschien rijd ik zaterdag laat in de middag nog even. Nou, ga nu maar slapen, moet morgen beetje fit zijn, want moet staan op de banenbeurs de hele middag, bleeehhhhh. Maar dan is het gelukkig wel weekend!

groetjes Iris
miran&joost

hallo allemaal,
Ben net terug van de dieren winkel, heb effe voer gehaald.
Ben nu een hernia rijker :D :?
Het voer van Diana was al op :oops: Enzo heeft vanmiddag maar 50 gr brokken gehad :oops:
Het voer moest besteld worden en er was aduld voer geleverd, dus moesten we nog langer wachten...

Enzo is de hele week al erg drakerig, ik wordt er gek van!
Continu bijten, blaffen als hij even geen aandacht krijgt.
Ook springt hij regelmatig op de bank en nesteld zich dan lekker naast ons.
Als hij dat doet moet ik eigenlijk wel lachen :oops: maar ik zet hem dan metteen weer terug op de grond hoor.
Ik kan ook geen stofzuiger voor de dag halen of er hangt een hond in...
Vandaag ben ik de hele dag thuis en dan merk ik dat hij rustiger is.
gelukkig maar want anders was ik in staat om hem met de containers aan straat te zetten!
Neeeeeee zou ik nooit doen, maar ik vind dit heeeel erg vermoeiend hoor pfffff.

Groeten van een beetje moedeloos vrouwtje
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:hallo allemaal,
Ben net terug van de dieren winkel, heb effe voer gehaald.
Ben nu een hernia rijker :D :?
Het voer van Diana was al op :oops: Enzo heeft vanmiddag maar 50 gr brokken gehad :oops:
Het voer moest besteld worden en er was aduld voer geleverd, dus moesten we nog langer wachten...

Enzo is de hele week al erg drakerig, ik wordt er gek van!
Continu bijten, blaffen als hij even geen aandacht krijgt.
Ook springt hij regelmatig op de bank en nesteld zich dan lekker naast ons.
Als hij dat doet moet ik eigenlijk wel lachen :oops: maar ik zet hem dan metteen weer terug op de grond hoor.
Ik kan ook geen stofzuiger voor de dag halen of er hangt een hond in...
Vandaag ben ik de hele dag thuis en dan merk ik dat hij rustiger is.
gelukkig maar want anders was ik in staat om hem met de containers aan straat te zetten!
Neeeeeee zou ik nooit doen, maar ik vind dit heeeel erg vermoeiend hoor pfffff.

Groeten van een beetje moedeloos vrouwtje
Herkenbaar hoor!! Soms zou je ze....... :evil:
Wij zijn deze week een hele week vrij en dus veel thuis of met Chester weg dat merken we duidelijk ! Meneer is een STUK rustiger..

Maar ja sommige dingen zoals stofzuigen moet hier inderdaad ook met de bench dicht anders had de stofzuiger al het loodje gelegt vrees ik :roll:
Toevallig vanochtend ook een nieuwe zak voer gehaald bij Diana.. ( die was helaas druk bezig, dus alleen Diana haar moeder even gezien )

Wij gaan vanavond voor het eerst s`avonds een paar uur weg.. ben benieuwt.. maar we zijn een hele dag thuis geweest met hem en hebben kei-veel gespeelt.. dus hij mag niet klagen..... :wink:

Houd moed hoor!!! :groteknuffel:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ik heb het geluk dat het nu al meer dan een week goed gaat, maar daarvoor was ik soms radeloos!

Ik hoorde toen van jullie kant allerlei positieve verhalen. Klinkt misschien een beetje gemeen, maar ik ben blij dat ik niet de enige bent die dit overkomt... :oops: :)
Hou vol :wink:
Plaats reactie