Indy niet in orde..
-
- Speurneus
-
- Hele grote hondenneus
-
- Speurneus
-
- Hele grote hondenneus
We hebben een onrustige nacht gehad. Indy wilde maar niet liggen en bleef af en aan een plekje zoeken. En gisteravond had ze toch nog heel erg veel pijn. Bij het aantrekken van haar romper gilde ze het uit, dat was zo sneu
. Dus voor de nacht weer wat extra pijnstelling gegeven.
Vandaag toch nog even contact gehad met de arts. Indy had al ruim 24 uur niet meer geplast. Ik moest het vanmiddag nog even aankijken en anders weer contact opnemen. Gelukkig heeft ze vanmiddag weer een plas gedaan!
Verder is ze erg sloom en moe, maar echt slapen doet ze maar af en toe. Nu ligt ze heerlijk tegen me aan te slapen, dan kan ze er echt aan toegeven. Ook vandaag haar wond bekeken, een flinke wond van zo'n 20 cm, maar het ziet er gelukkig rustig uit.
Wij doen het dus rustig aan en slapen overdag een beetje bij .

Vandaag toch nog even contact gehad met de arts. Indy had al ruim 24 uur niet meer geplast. Ik moest het vanmiddag nog even aankijken en anders weer contact opnemen. Gelukkig heeft ze vanmiddag weer een plas gedaan!
Verder is ze erg sloom en moe, maar echt slapen doet ze maar af en toe. Nu ligt ze heerlijk tegen me aan te slapen, dan kan ze er echt aan toegeven. Ook vandaag haar wond bekeken, een flinke wond van zo'n 20 cm, maar het ziet er gelukkig rustig uit.
Wij doen het dus rustig aan en slapen overdag een beetje bij .
-
- Speurneus
Indy is ontzettend dapper! Ze doorstaat het goed. De nachten gaan ook ietsje beter. Ze is erg moe en ligt heel erg veel. Slapen doet ze alleen als ik bij haar zit, dus dat doen we dan ook maar veel. Haar wond ziet er rustig uit, alleen haar hechtingen (zijn oplosbaar) 'breken' al af. Vind het wel al heel erg vroeg, krap 3 dagen verder. Ik controleer nu regelmatig de wond om in de gaten te houden dat het dicht blijft zitten. Mijn meiske is echt een vechtertje!!