Coco
-
Nienke & Foofer
-
spyke
Re: Coco
Hoi,
Waar zat die broodfokker als ik het vragen mag?????
Gr. Silvia
Gr. Silvia
duo penotti schreef:Op 16 september is hier in de omgeving een grote broodfokkerij 'ontmanteld'. De honden zaten in te kleine hokken en waren verwaarloosd.
232 honden en een hoop pups werden in beslag genomen en opgevangen door 3 verschillende asiels.
Bij ons in het asiel zitten o.a. 3 labradorteven met pups, waaronder Coco.
Ze had 8 pups waarvan er 5 zijn gestorven, de pups zijn nu ongeveer 3 weken oud. Coco is geschat op 6,5 jaar oud.
Het valt op dat Coco meestal best wel vrolijk is maar van zodra ze bij haar pups is dan lijkt ze triest maar ik kan wel snappen dat ze het zo onderhand beu is.
Vandaag zijn we met Coco gaan wandelen om te kijken of het klikt tussen haar en Puk en als het zo goed blijft gaan zoals het nu gaat dan wordt Coco ons nieuwe maatje.
Klaar om te vertrekken
Tijdens de wandeling, Coco lijkt best veel op Puk.
Kijk hier is Coco best wel blij
Zoals je kunt zien, zijn Coco en Mieke (bassetmoedertje met 5 pups, ook van de broodfokkerij)
al helemaal verknocht aan de vrijwilligster waar ze nu worden opgevangen.
Ele donderdag ga ik met Coco gaan wandelen zodat ze Puk en mij al wat kent als ze hier komt wonen dan is het voor haar niet zo eng.
-
patricia stevens
Re: Coco
Meerspyke schreef:Hoi,
Gr. Silvia
duo penotti schreef:Op 16 september is hier in de omgeving een grote broodfokkerij 'ontmanteld'. De honden zaten in te kleine hokken en waren verwaarloosd.
232 honden en een hoop pups werden in beslag genomen en opgevangen door 3 verschillende asiels.
Bij ons in het asiel zitten o.a. 3 labradorteven met pups, waaronder Coco.
Ze had 8 pups waarvan er 5 zijn gestorven, de pups zijn nu ongeveer 3 weken oud. Coco is geschat op 6,5 jaar oud.
Het valt op dat Coco meestal best wel vrolijk is maar van zodra ze bij haar pups is dan lijkt ze triest maar ik kan wel snappen dat ze het zo onderhand beu is.
Vandaag zijn we met Coco gaan wandelen om te kijken of het klikt tussen haar en Puk en als het zo goed blijft gaan zoals het nu gaat dan wordt Coco ons nieuwe maatje.
Klaar om te vertrekken
Tijdens de wandeling, Coco lijkt best veel op Puk.
Kijk hier is Coco best wel blij
Zoals je kunt zien, zijn Coco en Mieke (bassetmoedertje met 5 pups, ook van de broodfokkerij)
al helemaal verknocht aan de vrijwilligster waar ze nu worden opgevangen.
Ele donderdag ga ik met Coco gaan wandelen zodat ze Puk en mij al wat kent als ze hier komt wonen dan is het voor haar niet zo eng.
-
duo penotti
Vandaag zijn we voor de laatste keer bij Coco op bezoek geweest.
Ik heb veel foto´s gemaakt
Mijn 2 bruintjes samen aan de snuffel, overal waar Puk gaat snuffelen, gaat Coco meedoen.

Coco kan al goed loslopen en als ik roep Coco kom hier dan komt ze (meestal) meteen.

Puk daagt uit om te spelen maar Coco wilt nog niet echt spelen

Coco geniet van een stuk gedroogde long

Puk en Coco

Als je aan Coco een koekje laat zien dan kijkt ze zo

En zo

Coco is al goed op mij gericht en houdt me goed in de gaten tijdens het wandelen

Coco en Puk

Coco haar achterkant ziet er vies uit vind ik

Onder de staart

Ze voelt zich goed op haar gemak hoor

Schoothondje

Gekke Coco

Haar buikje

Het afscheid was moeilijk zeker omdat Coco mee bij de poort stond te trappelen om mee te mogen.
Nog 4 nachtjes slapen Coco en dan begint je leven pas echt.

Ik heb veel foto´s gemaakt
Mijn 2 bruintjes samen aan de snuffel, overal waar Puk gaat snuffelen, gaat Coco meedoen.

Coco kan al goed loslopen en als ik roep Coco kom hier dan komt ze (meestal) meteen.

Puk daagt uit om te spelen maar Coco wilt nog niet echt spelen

Coco geniet van een stuk gedroogde long

Puk en Coco

Als je aan Coco een koekje laat zien dan kijkt ze zo

En zo

Coco is al goed op mij gericht en houdt me goed in de gaten tijdens het wandelen

Coco en Puk

Coco haar achterkant ziet er vies uit vind ik

Onder de staart

Ze voelt zich goed op haar gemak hoor

Schoothondje

Gekke Coco

Haar buikje

Het afscheid was moeilijk zeker omdat Coco mee bij de poort stond te trappelen om mee te mogen.
Nog 4 nachtjes slapen Coco en dan begint je leven pas echt.

-
loesje68
-
Liams_Mum
- Speurneus

-
Jorinde
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
marina
- Grote hondenneus

Coco over een paar dagen ga je meemaken dat je leventje er heel anders uit gaat zien en mag je gaan genieten van je hondenleven.Een leventje wat je veel eerder had moeten kennen.Coco nog even en je hoeft niet meer te wachten tot je weer opgehaald wordt nog eventjes en dan begint voor jou het echte leven zoals die er voor elk huisdier zou moeten zijn n.l een deel van een mensenleven mee maken en weten dat je welkom bent .Heel veel liefde en geluk voor jou en je nieuwe maatjes.gr Marina
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
De Geijsjes
- Speurneus

-
Nienke & Foofer
-
roos
Wat een lieve foto's van die twee samen
en wat een ontzettend lieve kop heeft ze.
Weet je wat het is onder haar staart en of dat weer goed komt?
Wat zal ze blij zijn als zij eenmaal bij jullie is, heeft zij een maatje een warm mandje en vooral: geen puppie's meer
Helemaal top dat zij bij jullie mag wonen en ik hoop dat je ons goed op de hoogte blijft houden dmv foto's en verhalen over haar
Weet je wat het is onder haar staart en of dat weer goed komt?
Wat zal ze blij zijn als zij eenmaal bij jullie is, heeft zij een maatje een warm mandje en vooral: geen puppie's meer
Helemaal top dat zij bij jullie mag wonen en ik hoop dat je ons goed op de hoogte blijft houden dmv foto's en verhalen over haar