Buddy, mijn liefste, allerliefste schat
-
Manon
Lees net pas het droevige bericht dat Buddy er niet meer is.
Wat een moedige maar ook droevige beslissing zal dit voor jullie geweest zijn. Fijn om te lezen dat hij zo vredig is ingeslapen.
Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen en ik hoop dat de vele mooie herinneringen aan Buddy jullie kracht mogen geven.
Groetjes Manon.
P.s. Keek altijd met heel veel plezier naar de prachtige foto's die je van hem nam Aileen! Zal ze missen.
Wat een moedige maar ook droevige beslissing zal dit voor jullie geweest zijn. Fijn om te lezen dat hij zo vredig is ingeslapen.
Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen en ik hoop dat de vele mooie herinneringen aan Buddy jullie kracht mogen geven.
Groetjes Manon.
P.s. Keek altijd met heel veel plezier naar de prachtige foto's die je van hem nam Aileen! Zal ze missen.
-
yari
- Speurneus

- Contacteer:
-
Hanny
-
patricia stevens
-
belinda
-
sophia
- Middelgrote hondenneus

-
Michiel
- Hele grote hondenneus

Wat een liefde straalt er uit jouw bericht over het overlijden van Buddy...
En die foto+ banner...geweldig...krijg er een brok in mijn keel van.
Je hebt het goed gedaan Aileen. Je liefste Buddy op tijd zijn vrijheid gegeven en hem lang lijden bespaard.
Ik wens jou en je naasten heel veel sterkte bij de verwerking van dit grote verlies
Michiel
En die foto+ banner...geweldig...krijg er een brok in mijn keel van.
Je hebt het goed gedaan Aileen. Je liefste Buddy op tijd zijn vrijheid gegeven en hem lang lijden bespaard.
Ik wens jou en je naasten heel veel sterkte bij de verwerking van dit grote verlies
Michiel
-
indianajones
-
Tanja
- Hele grote hondenneus

Heel veel sterkte gewenst Aileen! Het zal niet meevallen om zo'n kanjer te moeten missen ...
Bedankt voor al je mooie, lieve, verhalen over Buddy en de prachtige foto's die je altijd maakte. Ik weet zeker dat die foto's je tot steun zullen zijn in deze verschrikkelijke periode!
Buddy, rust zacht, en wil je Barney daarboven een knuffel geven?
Bedankt voor al je mooie, lieve, verhalen over Buddy en de prachtige foto's die je altijd maakte. Ik weet zeker dat die foto's je tot steun zullen zijn in deze verschrikkelijke periode!
Buddy, rust zacht, en wil je Barney daarboven een knuffel geven?
Groetjes, Tanja
Laughter is timeless, imagination has no age and dreams are forever ...
Laughter is timeless, imagination has no age and dreams are forever ...