Busa

Deel hier het verlies van je labrador die je gehad hebt
Zipya

Ongelezen bericht door Zipya »

Een moedig besluit uit een groot hondenhart!

Heel veel sterkte gewenst.
Mariska+Noa

Ongelezen bericht door Mariska+Noa »

Oh wat vreselijk!! :cry: Heel veel sterkte met het verlies van Busa!
gizmoo1

Ongelezen bericht door gizmoo1 »

Ik volgde je topic omdat we zelf momenteel veel zorgen hebben om onze eigen lab van een half jaar met elleboogproblemen aan beide poten....
Ik vind dit zo erg :cry: Alles is hier denk ik al wel gezegd en denk ook dat niets het verdriet en gemis weg zal nemen. Ontzettend veel respect voor jullie beslissing! Sterkte!
Annemiek

Ongelezen bericht door Annemiek »

Och Busa :cry:
Heel veel sterkte, zo'n zware oneerlijke strijd met zoveel moeilijke keuzes. Konden ze maar precies vertellen.

Busa heeft geen pijn meer, de rem mag eraf. Rust zacht lieve Busa.
Laura

Ongelezen bericht door Laura »

Oh neeeee!!! Ik lees dit hier nu pas en kreeg er meteen kippenvel van.. Ik dacht aan Busa en zocht op zijn naam. Toen ik er ïn memoriam"bij zag staan had ik het even niet meer. Wat vind ik dit erg zeg :cry:.... Arme jullie, arme Busa. Jullie hebben er samen zo voor gevochten :cry: .
Hoe moeilijk de keuze ook is geweest, als je er zoveel aan hebt gedaan en hij mag niet beter worden, dan heb je wel een juiste keuze gemaakt.
Heeel veel sterkte met het verlies van jullie dappere mannetje, jullie maatje en hondenbroertje van Dempsey.

Busa, rust zacht kereltje! Nu heb je geen pijn meer en kun je spelen, rennen en zwemmen zoveel je wilt. Geef een knuffel aan onze Max :).
Plaats reactie