banjer
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
-
- Hele grote hondenneus
-
- Middelgrote hondenneus
Wat fijn dat het zo goed blijft gaan. Hou vol hoor Banjer. Lekker bij je baasje blijven.
Mijn Shuka is al 12 jaar en 3 maanden. Hij is mij ontzettend dierbaar en ik geniet elke dag van hem. Wat heerlijk om zo'n kanjer om je heen te hebben hè.
Mijn Shuka is al 12 jaar en 3 maanden. Hij is mij ontzettend dierbaar en ik geniet elke dag van hem. Wat heerlijk om zo'n kanjer om je heen te hebben hè.
Shuka ♂ 12 juli 2000 - 29 januari 2013
Taico ♂ 21 februari 2013
Taico ♂ 21 februari 2013
-
- Middelgrote hondenneus
Inmiddels is het alweer ruim een week geleden dat Banjer weer de enige labrador in ons huis is. Hij doet het goed. Hij is enthousiast met wandelen. Sinds Bundels heen is gegaan heeft hij wel een andere manier van eten. Hij doet er veel langer over en laat het gerust ook een tijd staan.
Ik kan niet anders zeggen dan dat mijn 'stukje levend goud' nog goed in zijn vel zit en dat al ruim 18 maanden lang in zijn reservetijd!!
Wat een kanjer....die Banjer!!
Ik kan niet anders zeggen dan dat mijn 'stukje levend goud' nog goed in zijn vel zit en dat al ruim 18 maanden lang in zijn reservetijd!!

Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
-
- Speurneus
francis v schreef:Inmiddels is het alweer ruim een week geleden dat Banjer weer de enige labrador in ons huis is. Hij doet het goed. Hij is enthousiast met wandelen. Sinds Bundels heen is gegaan heeft hij wel een andere manier van eten. Hij doet er veel langer over en laat het gerust ook een tijd staan.

Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
-
- Middelgrote hondenneus
Er is iets aan het rommelen in Banjer zijn lijf...hij valt qua kilo's niet veel af maar zijn spiermassa begint nu echt af te nemen. Zijn brokken vindt hij niet meer zo lekker dus ga ik eens rondkijken waar ik hem wel een groot plezier mee doe. Snacken doet hij nog wel graag en wandelen doet hij ook met plezier omdat hij zijn favoriete bezigheid kan uitvoeren.....snuffelen.
Ik ben me ervan bewust dat het ineens heel hard kan gaan. Van de week overviel het verdriet dat ik afscheid van Banjer moet nemen. Hij voelde dat blijkbaar aan..het was een bijzonder moment wat ik met hem heb gedeeld.
Vandaag is het ook alweer een maand dat we afscheid hebben genomen van mr. Bundels. Ik duim heel hard dat Banjer nog even kan blijven genieten van zijn leven hier bij ons.
Ik ben me ervan bewust dat het ineens heel hard kan gaan. Van de week overviel het verdriet dat ik afscheid van Banjer moet nemen. Hij voelde dat blijkbaar aan..het was een bijzonder moment wat ik met hem heb gedeeld.
Vandaag is het ook alweer een maand dat we afscheid hebben genomen van mr. Bundels. Ik duim heel hard dat Banjer nog even kan blijven genieten van zijn leven hier bij ons.
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
-
- Hele grote hondenneus
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer: