Dan ga je voor een prik...

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Martine.jolie

Ongelezen bericht door Martine.jolie »

Wat een rotbericht zeg, maar gelukkig valt er zoals anderen al zeiden met een goede bespiering een hoop winst te behalen bij slechte heupen.

Je kunt gewoon de carnibest blijven geven hoor, inderdaad met supplementen eraan toegevoegd.
Waarvoor krijgt hij supplementen, alleen voor de heupen of ook nog voor iets anders?

Nu eerst maar even het slechte nieuws laten bezinken, sterkte ermee.

edit: bericht aangepast, verkeerd gelezen.
Laatst gewijzigd door Martine.jolie op 15 jun 2011, 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Wat zal jij je ongerust en verdrietig voelen :( Heel veel sterkte.
Als je intensief aan het opbouwen van bespiering moet gaan werken, zou je ook nog een loopband kunnen overwegen. Dat wordt tegenwoordig steeds vaker gedaan voor honden.

Hanneke
toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

Nee... :cry: Ik had zo gehoopt op een andere uitslag, echt vaak aan jullie gedacht. Helaas heeft het niets geholpen :cry:

Weet je Sharon, ook hier moet je over heen komen, maar uiteindelijk zal al het moois van Noah je weer laten glimlachen :groteknuffel:

Knuffel aan de bruine beer
:bruinkopje: Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009
:zwartkopje: James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012
:zwartkopje: Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

Heel veel stekte.... wat een kl*te nieuws!

Hele dikke :groteknuffel: voor jullie!!!
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Iedereen weer bedankt voor de lieve berichten, dat doet ons goed.
Noah is ondertussen weer lekker thuis en nog erg versuft wat logisch is natuurlijk.
Ik heb hem net een klein beetje eten gegeven wat hij met smaak op at, naar zijn idee was het geloof ik veel te weinig, denk dat ik hem vanavond nog maar iets lekkers geef.
Het is echt een rare dag vandaag, zo anders gelopen dan dat ik had verwacht/gehoopt :(
Maar we gaan weer alles doen voor onze kanjer, dat is zeker!
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
sharon66057
Speurneus
Speurneus

liesjeb schreef:
sharon66057 schreef:Bedankt iedereen voor de lieve reactie's, ik zit nog steeds te wachten op het telefoontje dat ik Noah op mag halen, de tijd gaat nu zo langzaam :(

@ Bowie, Liesje, en Bert en Marjolein.
Bedankt voor jullie tips,dat geeft wat moed! ik sla het allemaal op...
Ik zit ook te denken aan evt aquatherapie.
Maar eerst maar eens horen wat Krooshof ervan zegt.
Wij hebben ook aquatherapie gedaan :) Hoewel dat eigenlijk meer voor de revalidatie van ED was... Je kunt ook eventueel zelf trainen met Noah... Zwemt hij graag? Ik heb destijds een waadpak aangeschaft (mag je wel lenen als je wilt.... als je schoenmaat 40 hebt dan past het pak sowieso). Dan kun je zelf met Noah het water in :)
Toen wij te horen kregen dat Dizzy ook HD had, sloeg dat ook in als een bom... Boos, verdriet en misschien een beetje moedeloos/wanhoop... Maar als ik eerlijk ben zijn de heupen van Dizzy mijn kleinste zorg... En dat bedoel in de zin van we weten wel dat ze HD heeft maar daar heeft ze eigenlijk geen last van dus haar voorpoten blijven onze grootste zorg...
Hopelijk valt het toch nog een beetje mee en kan Krooshof jullie precies vertellen wat er aan de hand is en wat jullie ermee kunnen...!
Wat een lief aanbod van je, ik heb schoenmaat 38 dus geen idee of het zou passen.
Noah zwemt wel graag maar dan kleine stukken om dingetjes uit het water te halen zeg maar, niet heel lang achter elkaar.
Daarom denk ik dat het zwemmen in een hondenzwembad (kreeg laatst een link van Lin) of aquatherapie wel goed voor hem zal zijn , dan moet hij wel...
Ik ga me er maar eens in verdiepen deze week, daar heb ik eerlijk gezegd nu nog niet zo'n zin in gehad :(
Nogmaals heel erg bedankt voor je aanbod :)
Afbeelding

sharon66057
Speurneus
Speurneus

Martine.jolie schreef:Wat een rotbericht zeg, maar gelukkig valt er zoals anderen al zeiden met een goede bespiering een hoop winst te behalen bij slechte heupen.

Je kunt gewoon de carnibest blijven geven hoor, inderdaad met supplementen eraan toegevoegd.
Waarvoor krijgt hij supplementen, alleen voor de heupen of ook nog voor iets anders?

Hij krijgt glucosamine speciaal van de groene os samen met teunisbloemolie van de groene os, daarbij geven we hem ook nog visolie, per dag twee tabletten.
Zou ik daar nog iets bij kunnen geven voor zijn huid/vacht?
Afbeelding

sharon66057
Speurneus
Speurneus

toscak schreef:Nee... :cry: Ik had zo gehoopt op een andere uitslag, echt vaak aan jullie gedacht. Helaas heeft het niets geholpen :cry:

Weet je Sharon, ook hier moet je over heen komen, maar uiteindelijk zal al het moois van Noah je weer laten glimlachen :groteknuffel:

Knuffel aan de bruine beer
:cry: Je omschrijft het precies goed, ben er even stil van :(

De knuffel word doorgegeven (jij heel veel suc6 morgen)
Afbeelding

Martine.jolie

Ongelezen bericht door Martine.jolie »

sharon66057 schreef:
Martine.jolie schreef:Wat een rotbericht zeg, maar gelukkig valt er zoals anderen al zeiden met een goede bespiering een hoop winst te behalen bij slechte heupen.

Hij krijgt glucosamine speciaal van de groene os samen met teunisbloemolie van de groene os, daarbij geven we hem ook nog visolie, per dag twee tabletten.
De visolie zou daar eigenlijk al gewoon zijn werk moeten doen, maar heb je hem al eens schapenvet gegeven?
En dan bedoel ik rauw en onbewerkt schapenvet (uit de vriezer)?
Zo niet zou ik dat zeker eens een tijdje geven :wink:
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

Wat een rotnieuws :( hoop dat noah net als bowie en hessel er gewoon goed mee kan leven.

Verder over de carnibest, ik voer asta tinlo, heb carnibest geprobeerd en ze ging gelijk weer stinken/ vieze vettige vacht enzo.
Is het niet een idee een kvv te proberen waar ook geen gluten en graan inzitten?
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Martine.jolie schreef:
sharon66057 schreef:

De visolie zou daar eigenlijk al gewoon zijn werk moeten doen, maar heb je hem al eens schapenvet gegeven?
En dan bedoel ik rauw en onbewerkt schapenvet (uit de vriezer)?
Zo niet zou ik dat zeker eens een tijdje geven :wink:
Nee dat heeft hij nog nooit gekregen, waar zou ik dat kunnen halen?
Afbeelding

sharon66057
Speurneus
Speurneus

AnP schreef:Wat een rotnieuws :( hoop dat noah net als bowie en hessel er gewoon goed mee kan leven.

Verder over de carnibest, ik voer asta tinlo, heb carnibest geprobeerd en ze ging gelijk weer stinken/ vieze vettige vacht enzo.
Is het niet een idee een kvv te proberen waar ook geen gluten en graan inzitten?
Dat zou een idee zijn maar ik ben zo bang om weer een ander merk te proberen, op Carnibest deed hij het namelijk altijd zo goed.
Sinds ik Lotgering erbij geef gaat het eigenlijk mis... (nou is dat misschien niet te vergelijken hoor)
Maar wel bedankt voor de tip, ik ga er van de week eens rustig naar kijken.
Afbeelding

Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Jeetje wat een rot bericht, en wat voel je je dan even machteloos he :(
Wij hebben (zoals je weet) ook aquatherapie gedaan en op het einde liep Daan op de loopband in het water -> dit traint de spieren nog sterker heb ik het idee dan het zwemmen als ik naar Daan kijk.
Verder kan ik je ook Leida Visée aanraden voor wat betreft de allergie, die heeft een hoop honden kunnen ondersteunen qua jeukklachten (of het nu tussen de oren zat door stress of door een allergie)
Mocht je haar website willen weten of iets anders dan lees ik het wel, maar ik gok dat je hoofd nu naar hele andere dingen staat

Sterkte en geef die kanjer een voorzichtige knuffel van ons
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

o nee toch, wat een naar bericht :cry:
hopelijk kan Noah, zoals anderen aangeven met enige aanpassing, een fijn leventje leiden
ik kan je er verder niet in raden, maar wens je alle sterkte, had zo voor je gehoopt dat het anders zou zijn
:groteknuffel:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door M_n_q_e »

:(
We hadden allemaal zo gehoopt op een andere uitslag.
Ik wens je veel sterkte om dit te verwerken.
Maar gelukkig is het wel ontdenkt, zodat er niet zonder dat je het weet steeds meer problemen zouden ontstaan.
Zoals ook al eerder geschreven zullen waarschijnlijk de nodige verandering in beweging en dergelijke moeten komen. Maar daar wen je, denk ik, best snel aan.
En Noah blijft Noah!

Nogmaals sterkte!
Plaats reactie