Lina heeft lekker geslapen, ik wat minder. Ligt niet echt makkelijk op onze bank. En ik hoorde steeds van alles. Vaak was het dan toch Missy en zat ik weer voor niets rechtop.
Maar het gaat heel goed en ik ben tevreden. De wond ziet er rustig en netjes uit en lijkt ook droger nu. De bloedprop bij haar ooghoek is minder w.s. door het traanvocht wat weggegaan.
Ze went ook meer aan de kap, ook als ze naar buiten moet. Het gaat kortom naar tevredenheid.
Wat een goed bericht. Ik ben heel blij voor jullie. Ik blijf nog wel even doorduimen voor een goede uitslag. Sterkte voor de aankomende nacht. Ik kan er over meepraten, over gebroken nachten dan
Wat er ook speelt in de wereld, laat het vooral de honden zijn! Dewi ♀ 21-04-03/08-08-17 Norah ♀ (The Prettiest vh Oosterhuis) 01-11-05 Fleur ♀ (Just Imagine vh Oosterhuis) 09-01-08 Cleo ♀ ( Lab' Major Headway) 08-03-11 Rose ♀ (Lab' Major Limited Edition) 20-04-12 Jenthe ♀ (Lab' Major Flower Power) 10-05-14 Xanne ♀ 24-10-02/22-08-13
Nog een paar spannende dagen en nachtjes dus. Fijn dat het op het 1e gezicht in ieder geval goed gaat. Sterkte met het herstel en blijven nog even duimen voor een goede uitslag.
Het gaat goed met Lina. De wond ziet er mooi uit. De kap stoort haar alleen nog als ze ergens tegenaan loopt. Buiten is ze weer een blije hond en snuift ze gewoon in het rond. Het is geen gezicht met die zwate muts op.
Stiekum had ik gehoopt wat van de DA te horen, maar dat wordt dus toch pas volgende week. Geduld geduld dus.
jeetje Saskia! ik ben even niet op het forum geweest en lees dit nu pas!
wat een schrik zal dat geweest zijn,en dat wachten is zo waardeloos!!
fijn dat de operatie goed gegaan is en dat Lina zich weer goed voelt.
de duimen draaien hier voor een goede uitslag
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Ik lees nu net de berichtjes, wat erg! gelukkig is de operatie al achter de rug en is de wond rustig. Heel veel sterkte met de uitslag en beterschap met het meisje!