Die lieve grote rooie is zo ziek
-
rimanime
- Speurneus

Dank jullie wel allemaal......Ik las het al vaker bij andere op het forum, maar echt....het doet ons enorm goed al jullie lieve berichten. Dank daarvoor
Het was voor ons een dag met een lach en een traan o.a. omdat er in Ac door de Prednison weer meer leven zit. Vanmiddag kwam hij weer heerlijk met zijn giraffe in zijn bek mij begroeten (de lach). Heerlijk moment. Daarna de traan omdat het afscheid nabij is. Hier praten we nu over in de familie. Hoe, wat en wanneer. Vanmiddag heerlijk naar het Twiske geweest en ons aangepast aan zijn tempo. We genieten, als dat al kan, nog intenser van ons duo. Op dit moment staat hij met zijn grote kop naast Mark in de keuken omdat je natuurlijk nooit weet wat er op de grond valt. Het is dat we beter weten, maar anders.......

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
rimanime
- Speurneus

Potverdorie Kathy......Ik kijk naar het onderschrift van je banner en zie dat ook jullie afgelopen zomer afscheid hebben genomen van jullie kanjerKathy schreef:Wat een intens verdrietig bericht![]()
Heel veel sterkte ....

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
roelien
-
marions
- Speurneus

De Prednison haalt de scherpste kantjes er even af..gelukkig maar want op deze manier wordt de aanloop naar het hoe/wat/wanneer voor Action wat dragelijker.rimanime schreef:Dank jullie wel allemaal......Ik las het al vaker bij andere op het forum, maar echt....het doet ons enorm goed al jullie lieve berichten. Dank daarvoorHet was voor ons een dag met een lach en een traan o.a. omdat er in Ac door de Prednison weer meer leven zit. Vanmiddag kwam hij weer heerlijk met zijn giraffe in zijn bek mij begroeten (de lach). Heerlijk moment. Daarna de traan omdat het afscheid nabij is. Hier praten we nu over in de familie. Hoe, wat en wanneer. Vanmiddag heerlijk naar het Twiske geweest en ons aangepast aan zijn tempo. We genieten, als dat al kan, nog intenser van ons duo. Op dit moment staat hij met zijn grote kop naast Mark in de keuken omdat je natuurlijk nooit weet wat er op de grond valt. Het is dat we beter weten, maar anders.......
En wellicht voor jullie ook.
Vandaag hebben jullie een hele fijne dag gehad, as we speak staat hij bij Mark in de keuken
Op en top een labrador hè!
Maak veel foto's van jullie rooitje Rinske, maar dat doe je vast en zeker wel.
Ik denk aan jullie
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
-
shadow2005
- Speurneus

-
Bowie
- Speurneus

-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
-
Kathy
- Speurneus

Idd een paar maanden terug hebben wij afscheid moeten nemen van onze grote knuffelbeer .... kan nog steeds niet over hem schrijven zonder dat de tranen over mijn wangen biggelen, wat een gemisBowie schreef:Ik schrik ook...rimanime schreef:Potverdorie Kathy......Ik kijk naar het onderschrift van je banner en zie dat ook jullie afgelopen zomer afscheid hebben genomen van jullie kanjerKathy schreef:Wat een intens verdrietig bericht![]()
Heel veel sterkte ....Ik schrik hiervan.....
Weet wat dan ook wat je voelt en meemaakt ... nogmaals heel veel sterkte Rinske en familie

Verrassing van Brenda.
-
vanhaut
- Grote hondenneus

Heel veel sterkte voor de komende tijd.. Afscheid nemen is altijd moeilijk.. Je weer vanzelf wanneer hét moment daar is.. Geniet nog van hem !
-
roef
- Speurneus

-
mawo
- Middelgrote hondenneus