Nino&Toosje schreef:Rinske, kom je alleen even een knuffel sturen. Ik hoop dat je het langzaam aan een beetje een plekje kunt geven.
Dank je wel hoor Het gaat iedere dag een beetje beter. De momenten met tranen worden steeds minder en de momenten dat we met een lach aan hem denken en over hem praten worden meer. Het was dan ook een heerlijke clown.We missen hem enorm........
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Ik reageer eigenlijk niet meer op het forum, lees af en toe nog wel mee....maar wij hebben helaas ook onze Prando op 14 sept moeten laten gaan aan kanker ( alvleesklier wat naar de hersens was uitgezaaid) en het ging zo snel dat we eigenlijk geen afscheid hebben kunnen nemen.
Ik heb jou kanjers een keer tijdens een wandeling mogen ontmoeten (lang geleden...) het was een mooie stoere kanjer met een hart van goud.
Ik zeg tegen mijn kinderen als we over Prando praten dat hij helaas veel te jong is gegaan maar dat ik blij ben dat we 4 jaar met hem hebben gehad en we van hem konden genieten, ik zou het niet hebben willen missen.
Heel veel sterkte met het verlies van jullie maatje,
Angela.