Zo, daar ben ik weer! Was leuk! We begonnen met een praatje, wat we hiervoor gedaan hadden, waar we tegenaan liepen, paar dingetjes over de dagelijkse omgang enzovoorts. Pom liet zich meteen van haar beste kant zien door als een soort patientje al gillend en joelend aan het eind van de riem te gaan hangen. Duidelijk gevalletje Hij wil dat!
Daarna begonnen we met volgen. Dat ging op zich niet heel onaardig, zodra pom met haar aandacht niet bij mij was, ging snuffelen of van me weg liep moest ik de andere kant op en dat pikte ze wel redelijk vlot op. Niet perfect maar goed, dan zouden we er ook niet heen hoeven hahaha.. Daarna had Marianne haar hond uit de auto gehaald en dat maakte het voor pom wel wat lastiger, maar ook dat ging redelijk netjes. Niet te dicht erop hahaha.. daarna zit en blijf, dat kan Pom wel. Eerst spoot ze natuurlijk 3 keer weg

, maar daarna bleef ze braaf zitten. Als laatste nog wat geoefend met dummy vasthouden en dat ging ook niet zo slecht. Toen zat het er al weer op. Al met al wel een fijn gevoel aan overgehouden! Wat dingetjes meegekregen die ik thuis kan oefenen en waar ik op moet letten. Daar gaan we dus mee aan de slag deze week. Vrijdag gaan we weer trainen