floor schreef:Zal kijken of ik een takje kan vinden. De poep hiermee onder de bosjes werpen. Zijn er geen bosjes dan denk ik dat mijn neus bloed.
Wat zou je doen, wanneer je s'ochtend beneden komt, je haalt de pup uit de bench en zij is een brok energie. Springt en rent door de kamer.
Haar rustig begroeten zoals altijd en het (te?) drukke gedrag negeren. Als het gedrag normaal is geworden dan spelen, eten. etc.
Wat doe je als je hond 'snachts de slaapkamer in wil en niet stopt met piepen en aan de deur krabbelen? Ook niet na uren en uren?
Het was niet autobiografisch
Een feestje vieren!!! Lekker de hele dag op pad en beetje verwennen met de dingetjes die ze lekker vindt. Oh ja.. en natuurlijk kadootjes.
Vensterbank barricaderen zodat hij er niet meer op kan staan
Wat zou je doen als je hond agressief word als een andere hond zijn/haar speeltje af wil pakken ? (iets wat wij vaak meemaken op het strand, als een andere hond de speeltjes van de blondies afpakt en de blondies ze terug willen )
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Ik zou het echt niet weten... en ik denk zomaar dat anderen het ook niet weten...Geen speeltjes meer geven op het strand? Alleen een bal? *kweetniet*.
Wat zou je doen als je ontdekt dat een buurman zijn hond (kruising pittbul/bokser) van 8 maanden oud maar 2x per week uitlaat en de rest van de tijd de hond laat p&p-en op zijn balkon? (wat hij overigens zeer goed schoon houdt)